biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD
se näytti hyvältä paperilla -kuvakommentti se näytti hyvältä paperilla -kuvakommentti
Spurdon Puutarha Spurdon Puutarha
Kinkunpoistopalvelu :3 Kinkunpoistopalvelu :3
Börh bitch >:3 Börh bitch >:3
Dad's been dead for three years Dad's been dead for three years
Miami boomers Miami boomers
What the Fu*k What the Fu*k
Ny rillataan! Ny rillataan!
Sotasankari Sotasankari
Perät Perät
Pepa Pepa
Birkin Birkin
Samikset Samikset
Saatanan lujaa alas Saatanan lujaa alas
Kulkukissa Kulkukissa
EDM EDM
Aaah Aaah
mä vs työkkäri mä vs työkkäri
Skibidi haaste Skibidi haaste
DnD DnD
Uncle Spurdo :---DDD Uncle Spurdo :---DDD
aku ja hannu kilpasilla aku ja hannu kilpasilla
vitun hessu vitun hessu
 638 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.78 MB, 1 tiedosto, 03.01.2025 20:02:07
[ + 1 | ]

BLYAT

[76641] [706d5a9da0341a53.mp4] [2.78 MB] [1280x720] [10.47s] [] []

ukraina

(181)  · 

venäjä

(491)  · 

sota

(191)  · 

drone

(38)  · 

kamikaze

 · 

räjähdys

(60)
03.01.2025 20:23:52 | 20:25:26
#671175 [+1] Piilota Suosittele

Yliksen ww3:ssa käyny välillä tsiikailee näitä drone videoita ja ne on pahimpia katsoa missä ne tekee itsareita kun näkee dronen, tietäen että ei mitää mahkua. Käsikranaatista sokka irti ja kranu naamaan kiinni.
Ehkä jotain oliskin vielä tehtävissä, esim arvioida aika kranaatista ja heittää se dronee kohti ja ampua perää mut moni on kyllä nii väsyny varmaa toho paskaa et päättää mieluusti päivänsä.

15.02.2025 21:00:43 | 21:01:28
#680696 [+-] Piilota Suosittele

>>671175
Siinä on myös sellanen homma, ettei ryssillä ole oikeastaan lääkintämiehiä ollenkaan. Useimmissa tapauksessa raatoa/haavoittunutta raahaa sen parhaat kaverit. Jos sellasia ei ole, sut jätetään sinne. On videoita mis tälläseltä viedään ase kädestä ja kranaatit taskusta. Jättäen sen sinne vaan makaamaan. Kumman sä valitset? Kranaatti nyt vai myöhemmin?

15.02.2025 23:04:56
#680743 [+-] Piilota Suosittele

>>680696
Sanoisin että en varmaa menis tappelee jonkun herrojen sotia. Varustasin m/s rotan bensalla, työkaluilla, vedellä, teltalla ja kalavehkeillä. Ajaisin pohjois kotlantiin jossa kuolisin varmaa uusavuttomuuteeni.

[ 5 viestiä | ]