Look at the flowers Look at the flowers
tämä oli virhe :> tämä oli virhe :>
hehe hehe
Korona on saatanasta Korona on saatanasta
pro tip: banaani pro tip: banaani
psykoosi22 psykoosi22
Yllätyitkö? Yllätyitkö?
Terryllä meni lujaa välillä Terryllä meni lujaa välillä
hyvin sanottu hyvin sanottu
rasismi on ikuista rasismi on ikuista
Baltimore... ja ai niin katsokaa "The Wire" sarja ;) Baltimore... ja ai niin katsokaa "The Wire" sarja ;)
Aaaahhh... AAAAHH! Aaaahhh... AAAAHH!
Heikki Kinnunen - Iltaravit Heikki Kinnunen - Iltaravit
snibeti snap snibeti snap
Windoze login pwd remove Windoze login pwd remove
They'll need another solution They'll need another solution
tämäkään ei ole hyvä tämäkään ei ole hyvä
Nyt mennään Nyt mennään
tainu jäädä trukkikurssi väliin tainu jäädä trukkikurssi väliin
jalka pesu jalka pesu
asiallinen :3 asiallinen :3
Rassismi paha Rassismi paha
kuha on uudella maalla kuha on uudella maalla
potkuttaa :3 potkuttaa :3
 705 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 05.07.2022 22:11:47
[ + 1 | ]

Kuka se taas maksoikaan ja kenet?

[65536] [Kukas-se-taas-maksoikaan-ja-kenet.jpg] [0.11 MB] [1125x1476] [] []
Kukas-se-taas-maksoikaan-ja-kenet.jpg

etelän vetelät

 · 

viennin arvo

05.07.2022 22:40:50 | 22:43:53
#583814 [+-] Piilota Suosittele

Ryssä vie Ukrainastakin tavaraa. No, Lapissa on vähän asukkaita ja paljon vietävää, asukasta kohti saadaan maaperän luonnonvarojen ryöstämisestä komeat luvut.

05.07.2022 22:43:14
#583818 [+3] Piilota Suosittele

Ei kai kenellekään yllätys, että fyysisiä hyödykkeitä tuotetaan maaseudulla ja teollisuuteen nojaavissa kunnissa enemmän kuin suurissa taajamissa, joissa tuotettujen hyödykkeiden määrä, vaikkakin aineettomia on suurempi.

Rautalangasta väännettynä.
Stadin keskustassa voi yksi suunnittelufirma myydä pelkkää tekstiä ja kuvaa kymmenkertasesti verrattuna suurtaloussikalaan, mutta tavarassa sikala voittaa.

06.07.2022 20:39:03
#584018 [+-] Piilota Suosittele

>>583818
Siis digitaalisen tuotteen vientiä tai yleensä myymistä ei ole tässä laskettu? Minusta projekti jota Supercell tai vastaava tuottaa ja vie kokoajan lähes joka maailman maahan, ja sen eteen on tehty tunteja, on vientiä sekin jos siitä tulee verotuloja valtiolle.

No taisit juuri kirjoittaa noin, tarkensin vaan.

[ 8 viestiä | ]