Ohopsista. Ohopsista.
lammas lammas
Kissanpentu :3 Kissanpentu :3
Onanisaatio Onanisaatio
norsu norsu
Pakko vaan vetää Pakko vaan vetää
igana nainen igana nainen
robocop robocop
nainen parkissa nainen parkissa
perheen kesken perheen kesken
Cybepunk Luolasto - Pahan palkka Cybepunk Luolasto - Pahan palkka
kyykky rage kyykky rage
Perdujen mestaei syö paskaa Perdujen mestaei syö paskaa
tifa tifa
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
run forest! runn!!! run forest! runn!!!
Negromantia Negromantia
linnun pelätin linnun pelätin
Tää tulee katselemaan sinua ikkunasta kun nukut Tää tulee katselemaan sinua ikkunasta kun nukut
aku sedä aku sedä
Mitä vittua te jätkät oikein haluatte? Mitä vittua te jätkät oikein haluatte?
A father's regret A father's regret
talo talo
LOPETA!!! LOPETA!!!
 1 028 näyttökertaa, 6 viestiä, 10.01 MB, 1 tiedosto, 23.03.2022 13:21:32
[ + 3 | ]

Kaikki halusivat EU:hun aikanaan

[62974] [eu-mielenosoitus.mp4] [10.01 MB] [853x480] [145.32s] [] []

eu

(63)  · 

mielenosoitus

(39)  · 

mellakka

(28)  · 

1994

23.03.2022 13:39:24
#557924 [+2] Piilota Suosittele

Tällaisina aikoina olisi aika kylmäävää olla yksin. Tuskin eeuusta kauheasti apua tulee jos hommat eskaloituu sodaksi venäjän kanssa, mutta ennen sitä voisi tilanne olla aika suomettunut. EU yrittäisi kehitellä pakotteita ja EUn ulkopuolella oleva Suomi taas empisi kaiken keskellä yksin sormi suussa, kuten ”parhaimpina” Kekkoslandian vuosina.

23.03.2022 18:53:53 | 18:54:20
#557950 [+1] Piilota Suosittele

>>557924 Jos se tarmo mikä aikoinaan meni EU:iin liittymiseen oliski käytetty NATO-jäsenyyteen, niin mikäs tässä olis ollessa? Ryssistä ei olis huolta ja jos vielä halua olis, niin EU neuvottelut ja jäsenyys oltais voitu hoitaa rauhassa ja kansalle valehtelematta.

23.03.2022 21:30:31
#557978 [+-] Piilota Suosittele

>>557950
Neuvostoliiton romahtamiseen saakka Suomessa pidettiin tärkeämpänä lipoa suhteita yllä itänaapurin kanssa. Tuo suhde nähtiin jossain määrin hyväksyttävänä, sillä tilanne oli vähän sama kuin oltaisiin juuri päästy sairaalasta pahoinpitelyn jälkeen. Tuolloin Natoon liittyminen olisi ollut mahdotonta. Vasta kun pahoinpitelijä oli kompastunut ja katkaissut molemmat kätensä, alkoi myös poliittinen ilmapiiri muuttua.

23.03.2022 23:31:13
#558006 [+-] Piilota Suosittele

>>557979
"Vastustin EU:ta tuolloin ja vastustan sitä nykyään vielä enemmän."

Älä puhu poika paskaa.
Sinä olit tuohon aikaan vaipoissa.

Minä vastustin alaikäisenä 17v ey liittymistä.

08.04.2022 08:37:32
#561824 [+-] Piilota Suosittele

>>557978

Venäjä on venäjä. Sen kanssa on oltava jatkuvasti varuillaan. Niin kansalaisten kuin valtionkin kanssa. Syyt tiedetään liiankin hyvin. Venäjä valehtelee, huijaa, vääristelee, käyttää likaisia keinoja päämääriensä saavuttamiseen. Se ei kuitenkaan ole oppinut sodankäynnistä oikeastaan mitään. Mikäs siinä, tykinruokaahan siellä riittää niin ei ole väliä mikä taktiikka on.

[ 6 viestiä | ]