SDP SDP
Pornoa Pornoa
peace was never an option peace was never an option
sika syöttää sika syöttää
näin se menee näin se menee
nyt kävi näin nyt kävi näin
Hapsi kyllästyi jumppapalloonsa Hapsi kyllästyi jumppapalloonsa
kuuntele sydäntäsi kuuntele sydäntäsi
greta support hamas greta support hamas
ylläri ylläri
kisse vaihtaa renkaita kisse vaihtaa renkaita
metsät ei hengitä metsät ei hengitä
muijaki kaikkien yhteinen muijaki kaikkien yhteinen
sanna tanssii sanna tanssii
Tavaratalossa Tavaratalossa
TeppoK näkee painajaista TeppoK näkee painajaista
ryssä vinkuu ryssä vinkuu
liukkaat rappuset liukkaat rappuset
Mal malloy pool Mal malloy pool
hyvä perse hyvä perse
cain cain
mandy mandy
sprite mainos sprite mainos
konekuskin epic skills konekuskin epic skills
 761 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.98 MB, 1 tiedosto, 16.03.2022 08:45:10
[ + 4 - | ]

Verorahat menee tarpeeseen.

[62733] [Screenshot_20220316-073540_Twitter.jpg] [0.98 MB] [1080x1858] [] []
Screenshot_20220316-073540_Twitter.jpg

ministeriö

16.03.2022 09:47:15 | 09:47:44
#556184 [+-] Piilota Suosittele

Ne on varkaita ja ne varastelee julkisia varoja näillä huijausagendoilla. Kun Putin voittaa sodan, niiden kupla puhkeaa ja ne pistetään maksamaan.

16.03.2022 10:23:15
#556193 [+1] Piilota Suosittele

”Ilmastonmuutos on sukupuolikysymys”? Olisivat voineet vähän avata tuota väitettä. Tuleekohan tämä sama virsi jatkumaan ns. länsimaiden lopulliseen tuhoon saakka? Sinänsä vähän toki lohduttaa ettei koko maailma ole sentään hulluksi tullut. Suurimmassa osassa maailmaa homoilu ja uhriutuminen eivät ole edes top 50 -prioriteettilistalla.

16.03.2022 19:51:21
#556285 [+4] Piilota Suosittele

Mitä pyhää vittua nyt taas...

Pitäisi nämä vasemmistoliberaalit laittaa nyt kaikki Ukrainaan näkemään, mitä on oikea pahuus ja millaista on pahuuden todellisuus. Unohtuisivat ne feikit miitoot, manspreadingit ja muut hölmöydet.

17.03.2022 02:12:00
#556407 [+-] Piilota Suosittele

>>556395
Harkitkaa harkitkaa, mutta elekää liian pitkään tai kyllästyn ja meen istumaan valtaistuimelle miettimään syntyjä syviä jo ties monettako kertaa tännään.

06.04.2022 11:24:54
#561332 [+-] Piilota Suosittele

>>561310
Mää muuten yritän aina välillä nuuskia tätä pöytätuolia. Kangas imee välillä välilihahiet niin pitää käyttää vähän hajuvettä peittämään pahimmat löyhähykset. Aina ku istahtaa tähän niin kuuluu semmonen tussahus ja ympärille leviää semmosta jännää pölymäistä juttua joka laskeutuu ympärille sitten hissuksiin.

06.04.2022 12:00:32
#561341 [+-] Piilota Suosittele

>>561332
Joudun kirjottaan sohvalta ku mun tonnin tuoli hajos selkänojasta. Saatana sentään tää käy olkapäihin eikä hyvällä tappaa kuten nyrkkeilyssä.

Koitin puista tuolia, sillä voi kirjotella ja lukea ehkä 15 minsaa.

06.04.2022 17:39:26
#561413 [+-] Piilota Suosittele

>>561362
Selkänoja on mennyttä ja amis(insinööri)taidoilla painin tuolin kanssa vartin kunnes hain siihen nyt vaan tyynyt selälle. Joku pölliny mun jesarit taas ja ne tippuu aina kun ite tipun tai käyn kusella.

[ 17 viestiä | ]