Ihana nainen Ihana nainen
Kuolema tulloo Kuolema tulloo
Mars mars Mars mars
Se on joulu nyt! Se on joulu nyt!
taputus taputus
Khyl Khyl
Casual casual Casual casual
debybydebybybyybyydebybybyöäbyöäöö debybydebybybyybyydebybybyöäbyöäöö
Ratsastaja Ratsastaja
Nugetit Nugetit
Hiiri Hiiri
Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
Yritä siinä nyt sitten Yritä siinä nyt sitten
Kissapeti Kissapeti
kauppisen pete kauppisen pete
Deus vult, motherfuckers Deus vult, motherfuckers
Tapas terrorismia Tapas terrorismia
Runkkumatskua Runkkumatskua
Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi Batman vs Arvuuttaja: kova pala purtavaksi
Tervetuloa kerhoon Tervetuloa kerhoon
En voi hyvin En voi hyvin
Mauton tyyppi Mauton tyyppi
Shrek Shrek
Spurgu SPurdo Spurgu SPurdo
 290 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.98 MB, 1 tiedosto, 13.11.2021 00:01:35
[ + 3 | ]

Aseveljiä aina ja ikuisesti! Suomi nousuun. Sieg Heil

[58434] [5878758757857.png] [0.98 MB] [532x780] [] []
5878758757857.png

lippu

(43)  · 

jatkosota

(8)  · 

suur-suomi

(7)
13.11.2021 00:06:03
#515633 [+1] Piilota Suosittele

Miten se muka liittyy mihinkään? Suomi ja Saksa ei vielä siinä vaiheessa olleet asevelijiä. Turhaa peppukipuilua tuommonen.

13.11.2021 12:31:43
#515787 [+1] Piilota Suosittele

>>515631 Suomi allekirjoitti Anti-Comintern sopimuksen vasta 1941. Jos suomi olis allekirjoittanut sen 1936 niin Molotov-Ribbentrop sopimus ei olisi luovuttanut suomea neuvostoliitolle. Se oli siis suomen oma valinta

[ 5 viestiä | ]