Kevään ekat sinivuokot Kevään ekat sinivuokot
Klapihommissa Klapihommissa
runkkausseuraa turust runkkausseuraa turust
Ihanat silmät Ihanat silmät
hapsille persettä hapsille persettä
Mielisairas otus Mielisairas otus
Ihana nainen Ihana nainen
Todella Suur-Suomi Todella Suur-Suomi
Based Peru Based Peru
kot feels like kot feels like
Kiipeilijä Kiipeilijä
Keimon oikea vaimo Keimon oikea vaimo
kisu auttaa drinkin teossa kisu auttaa drinkin teossa
@Basso :den elämä @Basso :den elämä
Vahvalintu Vahvalintu
Johtaja puhuu Johtaja puhuu
Muurinmurtaja Muurinmurtaja
Jamalin Varmat Muutot Tmi Jamalin Varmat Muutot Tmi
Kylille lähdössä Kylille lähdössä
Myyjä lähtee juoksukaljojen perään Vantaalla Myyjä lähtee juoksukaljojen perään Vantaalla
Herra konstaapeli, vauhti on suhteellista Herra konstaapeli, vauhti on suhteellista
Jotai homostelua Jotai homostelua
UK:n homoviisut UK:n homoviisut
Totuus EU:sta Totuus EU:sta
 556 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.76 MB, 3 tiedostoa, 06.10.2021 06:51:48
[ + 1 | ]

Muutama kuva 25.

[57166] [20211006_064856.jpg] [0.34 MB] [2880x1620] [] []
20211006_064856.jpg
[57165] [Screenshot_20211006-064328_Twitter.jpg] [0.93 MB] [1080x1842] [] []
Screenshot_20211006-064328_Twitter.jpg
[57164] [Screenshot_20211006-064505_Twitter.jpg] [0.49 MB] [1080x1762] [] []
Screenshot_20211006-064505_Twitter.jpg

muutama kuva

(27)
06.10.2021 07:39:10
#506009 [+4] Piilota Suosittele

Ei muuta ku pas-2 vaan. Nämä pienet yksittäiset tapahtumat luovat valoa suomalaisiin. Kyllä suomeen kannattaa panostaa ja tehdä lapsia. Työtä on kaikille, jokaiselle. Opiskella voi mitä tahansa kaikkialla milloin tahansa. Sitten ensi vuonna vähän lisää kun menikin työpaikka ulkomaille.

06.10.2021 14:32:12 | 14:32:57
#506053 [+1] Piilota Suosittele

>>506049 Mitä vittua nää selität? Tottakai on hyvä asia ja kuuluu mutta ei jumalauta liity tähän asiaan mitenkään. Ja taas implikoit että olisin persu.

Ketkä kaikki? No kaikki järkevät muutku vihreet ja vassarit on huolissaan sananvapaudesta.

06.10.2021 14:46:31
#506056 [+3] Piilota Suosittele

>>506005
>>506046
>>506049
Väännetäämpä anterolle rautalangasta. Ajattelet että käy kipeetä koska sanotaan "rasistiseksi" puolueeksi? No ei vaan kyse oli ettei suostu edes yhteiseen keskusteluun. Tota rasismia nyt huudellaan niin usein että sillä oo enään mitään merkitystä. Ja tottakai saavat siksi sanoa. Se ei vaan pidä monessakaan tapauksessa paikkaansa.

Mut jooh eipä yllätä ettei elokapina halua käydä mitään keskustelua. Kultti mikä kultti.

06.10.2021 17:21:11
#506089 [+2] Piilota Suosittele

Yle ja "ilmastoasiantuntijat" eli pahimmat vasemmistoänkyrät ja puolueellisen Ylen lemmikit

Psykologi Kia Aarnio, kirjailija Suvi Auvinen, toimittaja Juha Kauppinen, koomikko Iikka Kivi, uskonnonfilosofian professori Sami Pihlström ja muusikko Hanna Yli-Tepsa

https://yle.fi/uutiset/3-12127457

"Vastuullista journalismia"

Todella vastuullista. Mahtava vitsi.

Yhtä vastuullista ja hyvin toimivaa, kuin Vihreiden eläinystävällisyys
https://yle.fi/uutiset/3-12124686

[ 10 viestiä | ]