Kaunotar ja Hirviö maistraatissa Kaunotar ja Hirviö maistraatissa
joulukaaos joulukaaos
Kaikenlaista sitä Kaikenlaista sitä
nuohooja temusta nuohooja temusta
tytti tytti
neekeri neekeri
kiinalaista rakennuslaatua kiinalaista rakennuslaatua
Joulukoriste Joulukoriste
auton sisäpesu auton sisäpesu
Yllätys Yllätys
veetit vittuhu somesta :D veetit vittuhu somesta :D
Kinkku on uunissa Kinkku on uunissa
Joulupukin porot treenaamassa Joulupukin porot treenaamassa
samixet samixet
neekeri juo olutta neekeri juo olutta
Muikkunen makkaranpaistossa Muikkunen makkaranpaistossa
on tehnyt ennenkin on tehnyt ennenkin
robottitaksi robottitaksi
Neekeri kaupassa Neekeri kaupassa
Hyvää hot dogia Hyvää hot dogia
Saatanan pahaa Saatanan pahaa
Roflmao Roflmao
äänet äänet
Kiinosti Kiinosti
@-
 631 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 09.02.2021 18:35:16
[ + 1 | ]

Namskista

[51670] [Gambinavanha.jpg] [0.13 MB] [823x935] [] []
Gambinavanha.jpg

10.02.2021 07:40:21
#437628 [+-] Piilota Suosittele

Gambiinaa en ole maistanut, mutta luulisin Marabellon olevan lähes samaa tavaraa. Hirveet ränkkäkännit tuli aina kun joi.

10.02.2021 21:11:35
#437754 [+-] Piilota Suosittele

>>437700
Ohoh, ompas siinä. Marabellossa oli muistaakseini kanssa samoja "voltteja". Voin olla väärässä kun en ole kehdannut koskea siihen kuuteen vuoteen. Halpaa vaan oli verrattuna saman kokoseen valkkaripulloon.

[ 7 viestiä | ]