Ossi juhlii Ossi juhlii
jeccu :3 jeccu :3
Retards.. retards everywhere Retards.. retards everywhere
mietin tässä että oliko tommy iommin sormet kuitenkin vain media mietin tässä että oliko tommy iommin sormet kuitenkin vain media
ottaa etteen ottaa etteen
Kantasuomalaista musiikkia Kantasuomalaista musiikkia
Korttipeliturnaus Korttipeliturnaus
Poro Twerk Poro Twerk
Kenraali Persekeksi Kenraali Persekeksi
vilkun käyttö vilkun käyttö
Raskaana oleva Hitler Sailor Moon -puvussa Raskaana oleva Hitler Sailor Moon -puvussa
Terve parisuhde on terve Terve parisuhde on terve
Hirvisaari :D Hirvisaari :D
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
Hyvin jouluinen laulu Hyvin jouluinen laulu
Joululahja Joululahja
ihanperusanaali ihanperusanaali
Kissoja, kissoja kaikkialla... Kissoja, kissoja kaikkialla...
Näin Näin
Tohtori Tohtori
Syömisiä Syömisiä
Lätty irti Lätty irti
I jomfruens tegn / Härkää sarvista (1973) I jomfruens tegn / Härkää sarvista (1973)
Tonni käteen ja känni toteen.. Tonni käteen ja känni toteen..
 662 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 09.01.2021 12:29:51
[ + 4 - | ]

Melko sairasta porukkaa nuo rasismin vastustajat kun tällaista j

[50945] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [500x650] [] []
tiedosto.jpg

09.01.2021 12:36:03
#428135 [+-] Piilota Suosittele

Tekopyhiä. Näkevät natseja joka paikassa ja ovat suvaitsevaisia eri ihonväristä kohtaan mutta valkoisia hetero miehiä voi haukkua ihan miten vaan. Näin siinä käy kun mielisairaille annetaan mahdollisuus kirjoittaa mitä tahansa nettiin

09.01.2021 15:49:48
#428202 [+-] Piilota Suosittele

Niin. Terroristit eivät ole länsimaisen sivistysmaan ongelma, vaan rasistit. Kuolema korjaa vain kerran, rasismin jäljet ovat ikuiset.

09.01.2021 18:15:22
#428243 [+1] Piilota Suosittele

Ville rannan taide tiedetään, vihreä vasemmistolaisuus on ainoa ja oikea totuus.
Joka nurkan takana väijyy natsi, setämies, ilmastokriitikko, äärioikeistolainen (natsi myös).
Villen pahis galleria: PerSu = Nsdap, perussuomalainen = natsi, poliisit = natseja.
Sankari galleria: elokapinalaiset (apinat) = marttyyrejä kun natsit suihkutti paprika kaasulla, George Floyd = amerikan natsi tukehdutti (george oli vaan kys.hetkellä marinoitu fentanyylillä ja käyttänyt aiemmin metamfetamiinia), Pekka Haavisto = mies jolle vain sattuu vahinkoja, Feministit = herkkiä heppa tyttöjä, joita pahat setämiehet tai ilmastokriitikot (aina miehiä) kiusaavat kun tytöt pelastavat maailmaa.
Joten kyllä V.R:n työt latvaB2 tapauksen tekeminä kertovat hyvin kuinka vääristynyt maailma joidenkin silmissä voi olla.

[ 4 viestiä | ]