Newton pohtii Suomen painovoimaa Newton pohtii Suomen painovoimaa
Michael Michael
Börhnaama Börhnaama
Nams :3 Nams :3
luolastolaisille hottia luolastolaisille hottia
spidercat :3 spidercat :3
Muistakaa tarkkailla juomistanne Muistakaa tarkkailla juomistanne
Iikka Kivi servattu Iikka Kivi servattu
Slayjer Slayjer
Jeccukoira Jeccukoira
Jänes Jänes
vihaiset ruokailutottumukset vihaiset ruokailutottumukset
Spröndensaattori Spröndensaattori
Mitä 6evill oikeasti yritti maalata Mitä 6evill oikeasti yritti maalata
Tissit Tissit
Sotagondola Sotagondola
Vuonna 85 Vuonna 85
Fingerpori Fingerpori
isabella clark isabella clark
Kauppinen Kauppinen
Men in tights: Bridge fight Men in tights: Bridge fight
Psykoosi Psykoosi
zzMarket zzMarket
0000000 0000000
 793 näyttökertaa, 26 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 09.01.2021 14:31:48
[ + 5 - | ]

Shitter

[50947] [twitterkuva.jpg] [0.03 MB] [283x283] [] []
twitterkuva.jpg

twitter

(175)  · 

sensuuri

(15)
09.01.2021 18:37:50
#428248 [+-] Piilota Suosittele

Ja miksihän twitter ei saisi poistaa selkeitä valheita ja vihapuhetta ? eikö osalle ihmisiä jää mitään sanottavaa ?

09.01.2021 20:05:38
#428283 [+-] Piilota Suosittele

>>428265
Jos joku kiihottaa sakkia anarkiaan niin kyllä hänen toimintaansa pitää puuttua. Ihan sama mikä on aatemaailma tai tarkoitus. Nyt on kuitenkin kyseessä demokraattiset sivistysvaltiot, eikä mikään diktatuuri tai muu paska jossa ihmisiä alistetaan.

09.01.2021 20:08:12
#428285 [+-] Piilota Suosittele

>>428283
Eli voiko tästä vastauksesta päätellä että tuomitset BLM:n? En olisi uskonut. Ja jos et tuomitse, niin voisitko selittää miksi BLM ei ollu anarkistinen mielenosoitus?

09.01.2021 20:58:53 | 20:59:33
#428294 [+-] Piilota Suosittele

>>428285
Tuomitsen kaiken väkivallan ja anarkian. Siinä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä, sillä olen samaa tuonut esille jo nauris-ajoista.

Mihin blm miekkariin viittaat? Jos on vahingoitettu omaisuutta tai ihmisiä, niin kyseessä on vähintään anarkia ja tuomitsen sen aina.

10.01.2021 00:23:29
#428325 [+-] Piilota Suosittele

>>428321
Jos viittaat jonkinlaiseen lokaatioon, niin just näin. Puhuin kansankiihottamisesta yleisesti demokraattisissa sivistysvaltioissa. Varmaan eka kerta kun tajusit jotain, kandee laittaa rasti seinään.

10.01.2021 16:38:52
#428497 [+-] Piilota Suosittele

>>428282
parempaa mellakointia

Kyä näi o.

Kuitenkin "demokratian"... päättäjien huoneeseen ei pitäisi heitä suojelevien poliisien mellakoijia avittaa. Ei Dumb tätä virallisesti halunnut. Totuus lienee sitten toinen.

10.01.2021 22:50:22 | 22:55:19
#428580 [+-] Piilota Suosittele

>>428576
Kyllä idioottia saa sanoa idiootiksi. Ihmisten käyttäytymisestä on kuitenkin olemassa muotoja, jotka voidaan universaalisti määritellä puhtaaksi idiotismiksi ja näin ollen käyttäytymismallien harjoittajat idiooteiksi.

[ 26 viestiä | ]