May the balance be with you :3 May the balance be with you :3
Jembot ja Unterot Jembot ja Unterot
kuvakommentti kuvakommentti
hyvää maanantai aamua hyvää maanantai aamua
Vaikuttunut Vaikuttunut
I found a nigger I found a nigger
aha aha
>tou :D >tou :D
Että semmonen koiramies Että semmonen koiramies
Tämä ei sovi Mikille Tämä ei sovi Mikille
BadassH - layout BadassH - layout
Huuto.nauru Huuto.nauru
Anarkistit uuniin Anarkistit uuniin
Ragequit menneisyydestä Ragequit menneisyydestä
Voi jumalan pyssyt Voi jumalan pyssyt
Tuulipukujen kahinaa Tuulipukujen kahinaa
Kujalla Kujalla
Sodan jälkeen Sodan jälkeen
Animu420 Animu420
Tulevaisuus Tulevaisuus
kissen donitsi kissen donitsi
Voisiko olla? Voisiko olla?
Gay Gay
Sääntö 34 ei jätä eikä tuomitse Sääntö 34 ei jätä eikä tuomitse
 1 157 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]