nälkänen lintu nälkänen lintu
sarjakuva sarjakuva
kissat kissat
pidättää aivastusta pidättää aivastusta
Eilen oli Suomen lipun päivä Eilen oli Suomen lipun päivä
Se on ne pari tacoa mitkä söit! Se on ne pari tacoa mitkä söit!
Lautapeli Lautapeli
Naisten Logiikka - Kevät sää Naisten Logiikka - Kevät sää
Niilo eduskuntaan Niilo eduskuntaan
Slayjerille koulu Slayjerille koulu
MISSÄ OLI NÄMÄ OPETTAJAT KUN OLIN 16! #VVOAHAÖHF MISSÄ OLI NÄMÄ OPETTAJAT KUN OLIN 16! #VVOAHAÖHF
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Jon, I am banana. Jon, I am banana.
Minun munkki :3 Minun munkki :3
tekee vähä kipeää tekee vähä kipeää
ja kaikilla oli niin mukavaa ja kaikilla oli niin mukavaa
emme pääse ylös :3:3 emme pääse ylös :3:3
Politiikko Politiikko
Miten? Miksi? Miten? Miksi?
Silly Symphonies - The Skeleton Dance (1929) Silly Symphonies - The Skeleton Dance (1929)
Rape Sloth tarinoi Rape Sloth tarinoi
Your feeble hairs are no match for my börhness ;3 Your feeble hairs are no match for my börhness ;3
Paavi :3 Paavi :3
kisse meni rikki :3 kisse meni rikki :3
 1 128 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]