Vapauttakaa sotasankari Ratko Mladic! Vapauttakaa sotasankari Ratko Mladic!
kelkkatyty kelkkatyty
Valitettavasti yrityksemme saneeraa nyt joten: Valitettavasti yrityksemme saneeraa nyt joten:
kylpy kylpy
Risto Risto
Palanderilla menee tunteisiin Palanderilla menee tunteisiin
gondola trance gondola trance
matrix apu matrix apu
buusteri buusteri
war is hell war is hell
Suomen autokanta vanhenee käsiin Suomen autokanta vanhenee käsiin
Tekopyhät valehtelijat ja tyrannit Tekopyhät valehtelijat ja tyrannit
Muista Anoa Muista Anoa
Murhalinna Murhalinna
Pilvipeite repeilee Pilvipeite repeilee
Command & Conquer - Act on Instinct (YM2612 Cover) Command & Conquer - Act on Instinct (YM2612 Cover)
En tiedä... En tiedä...
Hammaspesu Hammaspesu
Ilmat pihalle Ilmat pihalle
macgyver hoitaa homman macgyver hoitaa homman
mäkkäri mäkkäri
Nätti Irina Nätti Irina
crypto gondola crypto gondola
Apu rannalla Apu rannalla
 1 131 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]