Leif is hagert Leif is hagert
Bender-Grilli Bender-Grilli
Kuolemanmäki Kuolemanmäki
Yo dawg Yo dawg
Hassu setä Hassu setä
Kakkabylle Kakkabylle
Uhrilahja Uhrilahja
Voi paska Voi paska
Epäinhimillisiä ajatuksia Epäinhimillisiä ajatuksia
Kevyt mälli Kevyt mälli
Keppustelua Keppustelua
ayy lmaoille ayy lmaoille
Nirvana Nirvana
Yiffii kattoo kaikki ♥ Yiffii kattoo kaikki ♥
100% 100%
Man's death Man's death
Voi veljet Voi veljet
En voi hyvin En voi hyvin
Tyttö näyttää mirriä Tyttö näyttää mirriä
Captain Sweden Captain Sweden
Noooooouuuuu!!! >:3 Noooooouuuuu!!! >:3
400äo meemi 400äo meemi
takatalvi takatalvi
Jahans.. Jahans..
 1 129 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]