Aika yksiselitteistä. Aika yksiselitteistä.
mis mun räikkä mis mun räikkä
Tissit Tissit
Gandalf Gandalf
pöllitsä mun fillarin pöllitsä mun fillarin
Finno-Korean Hyperwar Finno-Korean Hyperwar
Herkkua Herkkua
ei kannata yrittää ei kannata yrittää
go to horny jail go to horny jail
Kakkua Kakkua
Lauantain namitissi Lauantain namitissi
Tämäkin kiva kielletään Tämäkin kiva kielletään
Animetyty Animetyty
börh :3 börh :3
kyllä sillä ajaa vielä kyllä sillä ajaa vielä
masked watcher masked watcher
Pajeetin pakomatka Pajeetin pakomatka
Narun jatko Narun jatko
Vixen Virago Vixen Virago
Ihana nainen Ihana nainen
meinasi käydä virhe meinasi käydä virhe
japani japani
jekutti internetissä jekutti internetissä
Markoboy Markoboy
 1 153 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]