poro poro
Paukku ei ilahdu vihreistä - 1991 Paukku ei ilahdu vihreistä - 1991
tyrone säikähtää tyrone säikähtää
Tuleeko tästä joku mieleen? Tuleeko tästä joku mieleen?
Omena Omena
Nyt tulee! Nyt tulee!
Lihan savustusta Lihan savustusta
urhea petoeläin urhea petoeläin
Kiusallista Kiusallista
mmm mmm
kaksinpeli kaksinpeli
Onnea uudelle yritykselle Onnea uudelle yritykselle
invasion invasion
Carbon monoxide man Carbon monoxide man
on tämäkin työmaa on tämäkin työmaa
uusi omistaja :3 uusi omistaja :3
Repomies Repomies
köllöttelyä :3 köllöttelyä :3
maskin käyttö maskin käyttö
Eukalyptus Leveeposki-Innanen Eukalyptus Leveeposki-Innanen
heh heh
/woooosh /woooosh
rähinäreivit <:3 rähinäreivit <:3
Ei mee nallekarkit tasan Ei mee nallekarkit tasan
 1 131 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]