Neekeröittäjä Neekeröittäjä
Hömph Hömph
Cyberpunk Luolasto - Evilin back up Cyberpunk Luolasto - Evilin back up
Tuo poika servetoi ton huoran Tuo poika servetoi ton huoran
wowi ukko wowi ukko
Bueno Bueno
Kenway naisena Kenway naisena
ilmaa vatsassa ilmaa vatsassa
wowi ukot wowi ukot
Paint joulukalenteri luukku #1 Paint joulukalenteri luukku #1
Bettie Page Bettie Page
vieras taistelija vieras taistelija
Hehehh Hehehh
Pride vaipat Pride vaipat
Hehe Hehe
wowi tissejä wowi tissejä
Viinankätkijä osa 1 Viinankätkijä osa 1
Se on nyt päätetty Se on nyt päätetty
Wtf we doin' here Wtf we doin' here
sianliha herkku sianliha herkku
mäy mäymäymäy mäy mäymäymäy
pörriäinen pörriäinen
A Funeral For The Masses A Funeral For The Masses
Kaikki lisäämään nyt! Kaikki lisäämään nyt!
 1 131 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]