Li Andersson saa banaania Li Andersson saa banaania
Hillaryn tiukka katse Hillaryn tiukka katse
Ihana nainen Ihana nainen
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
Sinä olet hyttynen Sinä olet hyttynen
Läski Paska menee ravintolaan Läski Paska menee ravintolaan
Pelle etsimässä pimppaa Pelle etsimässä pimppaa
Tipatonta Tipatonta
xzibit & ismo laitela xzibit & ismo laitela
Karvisen rakenne on muuttunut. Karvisen rakenne on muuttunut.
hah :3 hah :3
omenapuu-2 1/8 omenapuu-2 1/8
:( :(
Koiro pelleilee Koiro pelleilee
Ansiomitalia piirtämässä Ansiomitalia piirtämässä
Jäinen Punainen tori Jäinen Punainen tori
tukifuu tukifuu
Koirankeksikari :--D Koirankeksikari :--D
Uskaltaako tuolla sohvalla istua? Uskaltaako tuolla sohvalla istua?
Sturmwehr-Wie ein Held Sturmwehr-Wie ein Held
Keitin Keitin
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
baileyssit naamaan baileyssit naamaan
Tarja Tarja
 1 128 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]