Uliuli Uliuli
joo o joo o
Metsurit Metsurit
Koiruuksia Koiruuksia
Pippurisumutemieskokoelma Pippurisumutemieskokoelma
MUN ROSKAT!! MUN ROSKAT!!
Kuvaotokset #37 Kuvaotokset #37
Vilijonkkaa paskattaa Vilijonkkaa paskattaa
laihialainen maksullisessa wc,ssä laihialainen maksullisessa wc,ssä
Mark Zucc Mark Zucc
Liito-orava Liito-orava
Kuvaotokset #39 Kuvaotokset #39
Päivän tietopläjäys Päivän tietopläjäys
Kuvaotokset #36 (maanantain multipost) Kuvaotokset #36 (maanantain multipost)
naanaa tsippari naanaa tsippari
Vastaus ylimmiltä voimilta Vastaus ylimmiltä voimilta
Paavin muna Paavin muna
Särki Särki
Vegaanit servattu Vegaanit servattu
haaveet kaauutuuuuuuuu niitä nousemaan en saaa haaveet kaauutuuuuuuuu niitä nousemaan en saaa
vähän rankempaa huumör :D vähän rankempaa huumör :D
I'm You, Dickhead I'm You, Dickhead
Hesusjäbän monttubileet Hesusjäbän monttubileet
Miksi Miksi
 1 129 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]