Mia Malkova Mia Malkova
Hawk tuah Hawk tuah
Väinämöinen synthwave Väinämöinen synthwave
Kuistiapinan teloitus Kuistiapinan teloitus
Neljä kuvaa Neljä kuvaa
Poliisi heittää rasistit ulos :D Poliisi heittää rasistit ulos :D
Look at her go! Look at her go!
Jinguu-sama Jinguu-sama
Blyatmuussi Blyatmuussi
Juustopekonipulla Juustopekonipulla
Haiseepa kukkasille Haiseepa kukkasille
Ooks nähnyt tän Ooks nähnyt tän
green_lantern.mp4 green_lantern.mp4
Maraton märkäharjoittelu Maraton märkäharjoittelu
Apinoita ootte kaikki Apinoita ootte kaikki
Seitit naamalle Seitit naamalle
Aput autoilemassa Aput autoilemassa
Gizmo Laitela Gizmo Laitela
Hyvää juissia! Hyvää juissia!
Aamupala saatana Aamupala saatana
Marssi Marssi
Käsijarrulla perä irti ja Käsijarrulla perä irti ja
Täältä tulee tämmönen Täältä tulee tämmönen
Tikku Tikku
 1 137 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto, 30.07.2020 14:37:01
[ + 11 - | ]
👑 Katsotuin 30.07.2020.

Kolmas luokka

[45693] [IMG_20200727_131514.jpg] [0.17 MB] [960x952] [] []
IMG_20200727_131514.jpg

30.07.2020 15:19:38 | 15:19:53
#369173 [+-] Piilota Suosittele

Ja sillähän ei tietenkään ole väliä onko kyseessä oikeasti kolmas luokka. Riittää, että joku on jakanut jossain ja sisältö sopii omiin ennakkokäsityksiin.

30.07.2020 17:53:42
#369207 [+2] Piilota Suosittele

Totuuden äärellä tässä ollaan. Mutta ketään ei kiinnosta ja jos kiinnostaa, asiasta ei saa puhua.

Useissa tutkimuksissa on kerrottu, kuinka kaikki passinsa hukanneet "pikkuvesselit" ovatkin reilusti väittämiään vanhempia.

Ikuinen legenda: "Olen 17-vuotias, voin todistaa sen"

30.07.2020 22:50:46
#369377 [+-] Piilota Suosittele

>>369376
Taitaa olla toisinpäin. Mulla kun on varsin hyvät paskapuheen tunnistusaistit ja aina kun ne värähtää, niin on pakko ottaa kantaa. Tätä aika harva rajakki sietää.

30.07.2020 22:59:09
#369383 [+1] Piilota Suosittele

>>369377
Ok :D? Ite veikkaisin että tää on tehty kieli poskessa, mutta voin toki olla väärässä. Jos tos ois klass 7-9 jotain niin vois vaikka ollakki sitä sun ihannoimaa propagandaa, mutta näin saa olla melko antero tasoa jos luulee ettei oo tehty kieli poskess :D

[ 19 viestiä | ]