saanko jotain herkkuja :3 saanko jotain herkkuja :3
pettymyksen elämä >:( pettymyksen elämä >:(
Väittely Väittely
Nyt vittu pamputin Nyt vittu pamputin
Löi liikennemerkkiä Löi liikennemerkkiä
Nugetit Nugetit
Iloinen Iloinen
Reikään tunkeutuminen Reikään tunkeutuminen
Rautaiset hermot Rautaiset hermot
äidi sburdo :---DDD äidi sburdo :---DDD
Lifehack Lifehack
Bongfiini Bongfiini
Metapylly Metapylly
spurdokollaasi 2014 spurdokollaasi 2014
Otti gansta selfien Otti gansta selfien
Spurdot ja dogola :D Spurdot ja dogola :D
Luolaston tunnari Luolaston tunnari
Mailamies arvostaa Mailamies arvostaa
Surprise buttsex Surprise buttsex
olit väärässä olit väärässä
Tähän on hyvä asettua :3 Tähän on hyvä asettua :3
jynkkyä jynkkyä
Erittäin sopiva Erittäin sopiva
Läski Läski
 792 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 22.11.2020 12:28:37
[ + 7 - | ]

Uusi normi ruottisa

[49630] [vaarallista.jpg] [0.13 MB] [840x462] [] []
vaarallista.jpg

normaali

(41)  · 

vaarallista

 · 

ruotsi

(146)  · 

pakoloinen

22.11.2020 13:02:04
#411840 [+-] Piilota Suosittele

Jaa nyt ymmärrän yhden syyn lisää miksi Ohisalo, Haavisto (vihreät ylipäätään) & kumppanit haluaa haalia tuota levotonta sakkia suomeen. Saadaan autokanta uusiutumaan nopeammin kun turvapaikka / maahanmuutto turisteilla alkaa tulitikkuleikit, kun on tylsää tai pitää osoittaa kuka on ostarin hallitseva jengi tai tuodaan entisen kotimaan suojeluraha bisnes uuteen "paska maahan".

22.11.2020 14:22:21
#411860 [+-] Piilota Suosittele

Uusi normaali. Kiitos itserakkaiden "suvaitsevaisten", joille todellisuudessa suvaitsevaisuus on sitä, että suvaitaan tiettyjä asioita ja toisin ajattelevat pyritään estämään erittäin suvaitsemattomilla kommenteilla ja toimilla.

22.11.2020 15:03:23
#411887 [+-] Piilota Suosittele

Jos toi on tullut Somalian sotavyöhykkeiltä, ei se ole sen kummempaa.
Miten toi kotiutus on nyt mennyt?

Aika hyvin, poika tuntee olonsa kotoisaksi.

[ 6 viestiä | ]