Orava, vitun sairas paska Orava, vitun sairas paska
fake news fake news
oispa kalljaa oispa kalljaa
ATK-ongelmat ATK-ongelmat
mikä ei syö mutta elää mikä ei syö mutta elää
neekerin karkotin neekerin karkotin
Japani Japani
Karvalakki apu Karvalakki apu
Pylly Pylly
Pehmeä Pehmeä
Kenway luolastomiitissä Kenway luolastomiitissä
Taidetta Taidetta
ajelu puhdistaa mieltä ajelu puhdistaa mieltä
Rusina Abdullah Rusina Abdullah
Nälkäinen hamsteri Nälkäinen hamsteri
Peppu Peppu
Banaanissa Banaanissa
MiniLoona MiniLoona
Nariseva mummohuora Nariseva mummohuora
Kaakaoo Kaakaoo
Viheltää Viheltää
Let's a go Let's a go
Pelastuspartio Pelastuspartio
KKK naisia KKK naisia
 774 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 10.06.2019 10:51:59
[ + 4 - | ]

"Me voitettiin!"

[30570] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [606x600] [] []
tiedosto.jpg

nauru

(89)  · 

huutista

(26)  · 

lotto

(11)
10.06.2019 11:44:04
#212421 [+-] Piilota Suosittele

Vaikee kyllä sanoa että mitä kävis jos voittas lotossa miljoonat. Kyllä se raha varmaan sen verran meikäläisen pilais, että siinä jäis emännät ja ystävät nopeesti. Tälleen köyhänä sitä vaan joutuu olemaan mukava kaikille :D

01.09.2019 03:49:02
#242251 [+-] Piilota Suosittele

>>212421 Ite ainakin sijottaisin, töissä silti kävisin mut en kyl vippais kenellekkään paskaakaan ellei sit olis tyyliin hengenhädäs koska muuten siitä tulis tapa

[ 4 viestiä | ]