Vaikee kyllä sanoa että mitä kävis jos voittas lotossa miljoonat. Kyllä se raha varmaan sen verran meikäläisen pilais, että siinä jäis emännät ja ystävät nopeesti. Tälleen köyhänä sitä vaan joutuu olemaan mukava kaikille :D
>>212421 Ite ainakin sijottaisin, töissä silti kävisin mut en kyl vippais kenellekkään paskaakaan ellei sit olis tyyliin hengenhädäs koska muuten siitä tulis tapa
[
4 viestiä
|
]
⭰
hieman nauria kiitos..
splöts_prlrllllsshhhh_xD
Cao Cao huutistelee
Hihi
Illan naurut
Plussapallot sanoo plop plop
Rahat tuli, rahat meni
Paskaset naurut
Hehehee
...
@Digimummo nauraa sun kyrvälle
näin niitä sekopäitä kasvatetaan
Kapitalismia, Raiden! Et ymmärtäisi vaikka selittäisin