>>160056 Baarissa vähän aikaa katsoin kun pyöri telkkarissa, joku "matsi". Luulin sen olevan, joku "parhaat palat"-otos, mutta kyllä se ihan peli kai sitten oli. Ei ne pitkälle ehtiny juosta kun taas peli puhallettiin poikki.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Jeggu 😁
No nyt on jo naurettavaa
Maalivahti filmaa
raskasta jalkapalloa
Munapää
Osti lisäaikaa
Jekku
Urheiluruutu 2
1shot4kill (zipappaappa, ke 12.3.2008)
Patsaita
Pallopojat hassuttelee
jalkapalloilija
Tämän takia Lewandowski on paras hyökkääjä jalkapallossa