Persunatsi joka hyökkäs Oodiin Persunatsi joka hyökkäs Oodiin
Myllyn laulumestarilla nokka vuotaa Myllyn laulumestarilla nokka vuotaa
Neekerimaassa taas neekerit edustaa Neekerimaassa taas neekerit edustaa
Pallit kovilla Pallit kovilla
miku miku
Yle propagandaa 40. Yle propagandaa 40.
Menetti kamunsa. Menetti kamunsa.
illuusio apustus illuusio apustus
Ihmisroskia? Ihmisroskia?
Nato Chad Nato Chad
Miesten korkkarit Miesten korkkarit
Somalin älykkyys 45 Somalin älykkyys 45
Taistelupari Taistelupari
sanna marin sanna marin
Ryssä lähettää rosvotkin Ukrainaan 🤦‍♂️ Ryssä lähettää rosvotkin Ukrainaan 🤦‍♂️
arto ja hiilidioksiidi arto ja hiilidioksiidi
Ählämin poikaset ja pelottava nainen Ählämin poikaset ja pelottava nainen
Mitä helevettiä? Mitä helevettiä?
Muhq Muhq
Selän naksuttelua Selän naksuttelua
Mies servaa onlyfansin sisällöntuottajat Mies servaa onlyfansin sisällöntuottajat
Ilmastokokous Ilmastokokous
Mursukänni Mursukänni
YLE tiedottaa YLE tiedottaa
 781 näyttökertaa, 21 viestiä, 7.33 MB, 1 tiedosto, 20.11.2018 10:38:25
[ + 2 - | ]

ketä muistaa

[20708] [0.mp4] [7.33 MB] [855x690] [] []

starwars

(23)  · 

rogue

 · 

squadron

20.11.2018 21:56:36
#123479 [+-] Piilota Suosittele

123474

Jaa-a. En oo juuri pelannu Starwars pelejä x-wingin ja tie-fighterin. Jotain jedivalomiekkapeliä pelasin hetken joskus kaverilla mutta nimi ei tuu kyl mielee.

21.11.2018 12:50:10
#123633 [+-] Piilota Suosittele

Ei oikein koskaan vakuuttanut toi narulla kaato. Ampuis jotain ohjusta nilkkaan. Jos nilkka on supermetallia, sen pitäis kyllä lävistää tollanen siima. Tai sit se vois vaan pysähtyä jos narukin on supervaijeria.

29.10.2019 04:20:22
#264391 [+-] Piilota Suosittele

>>264343
Ehkä, mutta toi koko konsepti on naurettava. Laitetaas tollanen vastaan moderni tankki, hävittäjä, tai edes drone.

Onhan se hienoa tollanen jättiläis koira ja hyvin tehty, mutta viskaa siihen vaikka perkelepommin kylkeen ni se on maassa.

29.10.2019 04:37:27
#264395 [+-] Piilota Suosittele

>>264391 Enpä oo muute varma. Nykyteknologial jos tollase tekis nii joo mut imperiumil on varmaa vahvempiaki materiaaleja käytös.
+ kilvet jotka ne aluksetki käyttää

29.10.2019 06:22:00
#264412 [+-] Piilota Suosittele

>>264395
Ja armeija ei olisi kiinnostunut tästä teknologiasta. No okei, laitetaan tankillekkin kilpi.

Fantasiaa - pidetään se sellasena. Sitäpaitsi AT on paljon hienompi kuin paskanen tankki.

29.10.2019 12:52:22
#264474 [+-] Piilota Suosittele

>>264412 Oikeestaa AT-TE walkereil ei ollu kilpiä mut se materiaali mitä ne käytti oli muistaakseni hyvin lämmönjohtoista joten vahinkoa ei pystyny helposti tekee vaan yhtee kohtaa mikä teki siitä kestävän. Mut joo, fantasia on fantasiaa, voi siihen koittaa logiikkaakin tuoda mutta ei siitä koskaa tiiä

16.09.2020 10:10:18
#388996 [+-] Piilota Suosittele

>>388986
Ei tietenkään! Älä nyt sellaisia kelaile, minäkin pelailen aina välillä. Kunhan tiedät että olet erehtynyt parin päivän sisällä ainakin kaksi kertaa niin ei ole mitään hävettävää muutakuin se :)

16.09.2020 10:14:53
#389000 [+-] Piilota Suosittele

>>388996
Ok. En kyllä häpeä asioita joita en ole tehnyt, mutta jätetään se nyt. Pelaat siis fyysistä lautapeliä, ja pidät Star-Wars-universumista? Jälkimmäinen osa kysymystä on tyhmä. Kaikki rakastavat Star-Warsia.

16.09.2020 12:13:05
#389033 [+-] Piilota Suosittele

>>389000
onnea tasanumerosta.

oon pelannu amerikkalaisen kaverin kanssa dnd kyllä mutta nettipelit vie kun niitä voi pelata yksin tai seurassa ja milloin haluaa :3

16.09.2020 21:50:09
#389150 [+-] Piilota Suosittele

>>389034
389000

Tarkottaakohan toi syötteiden määrää... sen perusteella joka seitsämäs viesti ois multa. Pitäsköhän hankkia pysyvä muija.

Enemmän nää nykyset supersankarihomoilut "cringayta" aiheuttaa. Avengers 1 hyvä, seuraava ok, loput täyttä ylipitkää paskaa. Ja OLIN FANI SAATANA! SAMA TERMINAATTORILLE JA BONDILLE!!!

16.09.2020 22:05:38
#389157 [+-] Piilota Suosittele

>>389150
Yhellä tutulla on sarjakuvaverhot, star wars figuureja, batman juttuja, lakanat, pöytäliinat jopa..... En ole koskaan kuulemma väärässä ja hän ei pidä minusta sen takia. Itse omaa kuitenkin järkyt mielipiteet, ongelma auktoriteettia kohtaan ja isäongelma.

tää oikeestaan johtuu siitä kun mun äiti oli sen isän kanssa silleen kun olin lapsi ja se oli isänsä holtittomuuden takia veljellään.

16.09.2020 23:42:43
#389204 [+-] Piilota Suosittele

>>389157
Tuon loppujakeen perusteella ymmärrän miksi hän ei välttämättä pidä sinusta. Wh40k figuurit ovat jo kaikki kaatopaikalla, myyty tai varastettu, eikä minulla ole muuta sarjakuva-aiheista esinettä täällä kuin ehkä jotkut lasteni lelut.

[ 21 viestiä | ]