>>621932 Kyllä, kun on sitten taas sukupolvea vanhempienkin, ja omankin sukupolveni. JA KAIKKI VIHAA MUN MUSIIKKIA! No ei sillä ole väliä, ja mulla on melko hyvä äänentoisto.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Angel Witch - Psychopathic 2
Dream Academy - Life In A Northern Town
Veriryhmä - Kultapyttylaulu
Veriryhmä - Kylähullu vs Jeesukset
Kiitti Vitusti
Waterboys - The Whole of the Moon
Sunday School - House is a Feeling
Queen - I Want to Break Free
Niin kaunista
Veriryhmä - Murhablues
Squeeze Cool for Cats
King of the Dream
Fun Fun - Baila Bolero
Deorro - Five Hours
X-sukupolvi joraa niin vitun kovaa
Death SS - Heavy Demons
Veriryhmä - Kaikki Pitäisi Tappaa
Ruokakauppa musakkia
The Bukkakes - Viihde on Tyhjää Ilman Spede Pasasta