>>621932 Kyllä, kun on sitten taas sukupolvea vanhempienkin, ja omankin sukupolveni. JA KAIKKI VIHAA MUN MUSIIKKIA! No ei sillä ole väliä, ja mulla on melko hyvä äänentoisto.
[
3 viestiä
|
]
⭰
When in Rome - The Promise
Veriryhmä - Kultapyttylaulu
They Might be Giants - Don't Let's Start
Nigga Money Haiiii
Veriryhmä - Kaikki Pitäisi Tappaa
Squeeze Cool for Cats
Deorro - Five Hours
Death SS - Heavy Demons
Gloria Estefan - Dr. Beat
Niin kaunista
Angel Witch - Psychopathic 2
The Hooters - And We Danced
Unreal Tournament - Full OST - HD Quality
Veriryhmä - Kylähullu vs Jeesukset
Sunday School - House is a Feeling
Pikakassa - Beesataan ja Jortsataan
Veriryhmä - Murhablues
X-sukupolvi joraa niin vitun kovaa
The Bukkakes - Viihde on Tyhjää Ilman Spede Pasasta