Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

do a barrelroll do a barrelroll
asennusmusiikkia asennusmusiikkia
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
vetoja löytyy vetoja löytyy
Autovisa monivalinta Autovisa monivalinta
Ketjut petti Ketjut petti
Puluparka autoaan etsimässä Puluparka autoaan etsimässä
Short shifter Short shifter
Rallia Rallia
tankkaus tankkaus
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
Ikiliikkuja Ikiliikkuja
Höhö Höhö
Luolastolaiset pesemässä autoja Luolastolaiset pesemässä autoja
sutii sutii
auto myynnissä auto myynnissä
yabadabadoo! yabadabadoo!
hieno miniauto hieno miniauto
Ladenz Ladenz
Volmarin auto Volmarin auto
täyskaato täyskaato
pimp my ride on nöyryytetty pimp my ride on nöyryytetty
tarttis osia tarttis osia
Kissan skyline Kissan skyline
 777 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]