Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 346 Medioita 387

Autoihin liittyvät

TOJOTA TOJOTA
automekaanikko automekaanikko
Tein itse ja säästin Tein itse ja säästin
ei huvittanu enää ajaa ei huvittanu enää ajaa
alustasarja alustasarja
Auto ei starttaa Auto ei starttaa
viritettiin vähän viritettiin vähän
nn-käyttäjien autot nn-käyttäjien autot
Ja sitten katsastukseen :3 Ja sitten katsastukseen :3
abc abc
Korjaamon kisse Korjaamon kisse
Tolla mennään kyllä jo kuuhun Tolla mennään kyllä jo kuuhun
Kärry Kärry
rähinäränni rähinäränni
Venäläinen kompressori Venäläinen kompressori
Tuolla kelpaa päristellä Tuolla kelpaa päristellä
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
Maxcedes Maxcedes
ei olis kannattanu ei olis kannattanu
Boset Boset
kylän kuumin bussi kylän kuumin bussi
Hehe Hehe
hehe hehe
Nyt kävi näin Nyt kävi näin
 829 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]