Perustaja Mirkelz

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:14:00 Jäseniä 12 Vierailuja 2 345 Medioita 387

Autoihin liittyvät

vähän ylikovaa niin se kääntyilee vähän ylikovaa niin se kääntyilee
volvo volvo
asennusta asennusta
kyllä se yli menee kyllä se yli menee
pintaruostetta pintaruostetta
kyl sä osaat kyl sä osaat
wee :*D wee :*D
Wunderbaum on nynnyille! Wunderbaum on nynnyille!
driftikuningas driftikuningas
klassikko klassikko
Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja Tyypillinen amerikkalaisen lava-auton kuljettaja
Nokia Nokia
Auto hajosi Auto hajosi
nainen ratissa nainen ratissa
Ikävä kyllä Ikävä kyllä
tankkaus tankkaus
Ihana nainen Ihana nainen
nokivasara nokivasara
Hehr Hehr
maniacs maniacs
Nopee ja .... Nopee ja ....
sulavasti luisteltu sulavasti luisteltu
audissa kolinaa audissa kolinaa
säikytteli spandexia säikytteli spandexia
 827 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto
09.04.2022 14:53:47
[ + 0 | ]

S4

[63526] [-6535494622312646697.jpg] [0.14 MB] [480x640] [] []
-6535494622312646697.jpg

rapulle uutta menopeliä

 · 

audi

(14)  · 

farmari

(7)  · 

vag

(7)  · 

olympiavolkkari

09.04.2022 17:48:23
#562203 [+-] Piilota Suosittele

>>562158 Tai asennevikainen. Itse en tosin (H)audia ottaisi, koska sitten kun alkaa porsimaan, niin kaikki porsii kerralla. Armeijakaverilla oli S-sarjalainen ja se muuttui sopivien kilometrien täytyttyä 2-tahtikoneeksi hörien vähintään puoli litraa öljyä/100km. Huoltoliikkeessä sanoivatkin sitten, että se ois 8k€ koneremppa ja se auto ei konerempankan jälkeen tullut täysin kuntoon.

[ 13 viestiä | ]