Perustaja MC-Kyrpähuora

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:14:31 Jäseniä 61 Vierailuja 87 211 Medioita 3108

Pornoa ja sen sellaista

Muhkua 2 Muhkua 2
Bojoing Bojoing
Tynkkynen Tynkkynen
"Ihan kuin äidin tekemää" "Ihan kuin äidin tekemää"
Menoa ja meininkiä Menoa ja meininkiä
mal malloy mal malloy
wonder woman wonder woman
just sinä ;) just sinä ;)
Persia Persia
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
Kaunis nainen Kaunis nainen
tissit tissit
gianna gianna
ihana mies ihana mies
Ihana nainen Ihana nainen
pylly pylly
tifa tifa
Pylly Pylly
Yllätyitkö? Yllätyitkö?
Iida Iida
Lihava nainen Lihava nainen
Uudet lävärit Uudet lävärit
Sexy Hermo wants your dick Sexy Hermo wants your dick
Rämpyttelyä Rämpyttelyä
 2 421 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
11.04.2020 03:18:11
[ + 1 | ]

Ottaisin tolta Coronan

[41745] [Coronaavitusti.webm] [0.11 MB] [502x854] [2.56s] [] []

erotiikka

(67)
11.04.2020 06:54:11
#329995 [+-] Piilota Suosittele

tiesitkö että puolet amerikan koronaan sairastuneista ja kuolleista on neggeröitä vaikka heitä on vaan 10% populaatiosta. on ne vaan tyhmiä.

24.09.2021 12:07:08
#503365 [+-] Piilota Suosittele

>>330501

Sama suomessa. Nyt rokottamattomia on yli 40% sairaalassa. Somppuja suurin osa. Husu oli sitä mieltä, ettei tieto liku porukan kesken. Naidaan samoja kameleita.

25.09.2021 09:53:51
#503780 [+-] Piilota Suosittele

>>503576

Taristuksessa on edelleen. Ainakaan nyt ei ole vielä narkoleptian kaltaisia tullut esille. Ainoa ongelma tuossa on se, ettei valtio ota oikeastaan mitään vastuuta jos ja kun tilanne eteen tulee.

26.09.2021 00:29:37
#503951 [+-] Piilota Suosittele

>>503780
Ei minua kauheasti vituta ottaa vaikka viidettä piikkiä jos se todistetusti toimii, eikä sivuvaikutuksista ole kauheasti raportoitu, mitä nyt pahimmillaan parin päivän kuume.

Ja kun?

26.09.2021 21:02:36
#504105 [+1] Piilota Suosittele

>>503994
6vk väli edelleen. Ei ne nyt mitään syanidia pistä, kaikessa isossa on aina salaliittiteoreetikot vauhdissa.

Kuussa ei käyty '69, ja 9/11 oli inside job, eiks jeh?

[ 10 viestiä | ]