mäy :3 mäy :3
voittajan valinta voittajan valinta
Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista
ruokaa ruokaa
matkailua matkailua
Burgeri dokumentaatio Burgeri dokumentaatio
Wolttikuski meni vähän puihin Wolttikuski meni vähän puihin
black metal kisut black metal kisut
"Mother. We crave destruction." >:3 "Mother. We crave destruction." >:3
Trumppiin liittyvää materiaalia Trumppiin liittyvää materiaalia
tarkka rahoistaan tarkka rahoistaan
fazer leipurit fazer leipurit
Taitava nainen Taitava nainen
väärinymmärretyt kilpikonnat väärinymmärretyt kilpikonnat
Puljun harhautus Puljun harhautus
autokoulussa autokoulussa
ARE YOU WINNING ARE YOU WINNING
ei pysty ny ei pysty ny
nyt loppu äbäläwäbälä nyt loppu äbäläwäbälä
Sellasta meininkiä Sellasta meininkiä
paluumuutto paluumuutto
Tippui pätkä persiljaa kuistille Tippui pätkä persiljaa kuistille
muotinäytös muotinäytös
britannia simulaattori 2026 britannia simulaattori 2026
 838 näyttökertaa, 5 viestiä, 2.55 MB, 1 tiedosto, 04.02.2025 14:33:46
[ + 1 - | ]

hyllubwyör

[77717] [800e4ea00d6ea887b4a2c2cd78d3833cefad326c.mp4] [2.55 MB] [428x640] [21.38s] [] []

fatim diarra

(15)  · 

vihreät

(424)  · 

city

(6)  · 

betoniviidakko

 · 

somali

(105)  · 

korruptio

(19)  · 

cityvihreät

(5)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

neekeri

(1402)  · 

paskanahka

(148)  · 

mätisäkki

(62)  · 

ruma

(136)  · 

oksettava

(43)  · 

porvari

(7)  · 

blm

(181)  · 

vassari

(122)  · 

elokapina

(118)  · 

ilmastovouhotus

(6)  · 

sekopää

(91)  · 

rikollinen

(111)  · 

pyörävaras

(28)  · 

rosvo

(85)  · 

veronkiertäjä

 · 

feministi

(121)  · 

läski

(489)  · 

kaloriina

(58)  · 

nekru

(21)  · 

nigga

(56)  · 

fätim diarrhea

 · 

kuvottava

(32)  · 

elukka

(29)  · 

simpanssi

(61)  · 

hyllymbvyör

(50)  · 

varoitusvärit

(16)  · 

myrkyllinen

(14)
04.02.2025 15:29:41
#678286 [+-] Piilota Suosittele

Hyi vittu läski saatanan neekeri-feministi ja vielä vihreä alkuasukas muualle siitä hyllymään 🤢 toi on sitä kehopositiivisuutta.. postaispa ton TWITTERIIN 😑

[ 5 viestiä | ]