Rekisteröitynyt 20.03.2021 10:03:56
Nähty 46 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 258
Tageja annettu 54
Vierailuja 1 876
Medioita 5
Medioiden näyttökerrat 3 596
Plussia 205
Saavutuksia Ei ole
+0      
Kokeilin huvikseen yhdessä ravintolassa vegehampurilaista. Se oli melko outo kokemus. Aluksi hampurilainen maistui ihan hyvältä eikä siinä huomannut juuri hirveästi eroa normaaliin lihaa sisältävään hampurilaiseen, mutta jostain syystä joka puraisun jälkeen se alkoi maistumaan huonommalta ja huonommalta, ja viimeset puraisut hampparista oli jo melkosta väkisin syömistä. Ei kyllä ole ikinä minkään ruuan kanssa tapahtunut tuollaista että alkuun ihan ok mutta loppua kohden ihan hirveetä paskaa. 2/5
[ 2 viestiä | ]