Rekisteröitynyt 09.11.2017 12:18:40
Nähty 57 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 1 395
Tageja annettu 956
Vierailuja 6 700
Medioita 358
Medioiden näyttökerrat 286 595
Plussia 1 214
Saavutuksia 23
+0      
Vittu. Perjantaina söin lohen jonka pistin uuniin, ja vieläki tulee sellasta persrinkulaa polttavaa vesilimaripulia. Unohin vaan yön yliks sen lohen pöydälle. Oli jäässä illalla viel, eikä ollu minkäänlaista makuvikaa siinä. Mut ruokaa ei heitetä hukkaan!
06.03.2026 06:08:26
#740646 [+-] Piilota Suosittele

>>740478 Saatto olla toi mun tekemä ämpärillinen lihalientäki. En vaan tajua mikä vittu siinä on voinu mennä vikaan, ku lihat ja luut oli hyviä ja tuoreena ostettuja. Oli jääkaapissa koko ajan venaamassa

[ 2 viestiä | ]