Rekisteröitynyt 09.11.2017 12:18:40
Nähty 57 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 1 395
Tageja annettu 956
Vierailuja 6 700
Medioita 358
Medioiden näyttökerrat 286 595
Plussia 1 214
Saavutuksia 23
+0      
Kikkeli pimppi
05.04.2025 22:11:03
#691027 [+-] Piilota Suosittele

>>691012
En tunne henkilöä, mutta kannattaa välillä syödä kasviksia. Valintani on liha/kala/kana ja sivussa kasvista jonka syömisestä en pidä, mutta jossa on vitamiineja ja hivenaineita joita tarvitsen.

Syön aika usein kourallisen vitamiineja päälle, niin ison, että pitää syödä kolmessa eri osassa, mutta uskon että jotain puuttuu jos en syö paprikaa ja tomaattia(hedelmä) välillä.

Noin olisin ja joskus olen pitkään osin carnivorella, mutta liikaa vaivaa.

[ 9 viestiä | ]