Rekisteröidy

Rekisteröitynyt 16.10.2017 09:42:14
Nähty Alle päivä sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 2692
Tageja annettu 84
Vierailuja 3787
Medioita 69
Medioiden näyttökerrat >22000
Plussia >3000 (1)
Saavutuksia 6
#188492 [+4] 15.04.2019 12:41:58 Ilmianna
Hei vaan kaikki!

Nyt on semmoinen juttu että haluaisin kollektiivin mielipiteen asiasta: onko naisten kutsuminen huoriksi huumoria?

Itse en vanhana kukkahattuvassariheterohomona kyseistä ymmärrä, mutta haluaisin tietää muidenkin kuin vain oheisessa hämmennystä aiheuttaneessa ketjussa mukana olleiden mielipiteitä.

ps. Laittakaa mukaan myös poliittinen suuntauksenne niin voidaan tehdä yleistyksiä.

https://luolasto.org/u/59/feeds/20954
15.04.2019 12:44:32
#188493 [+3] Piilota Suosittele Ilmianna

Voi se olla vaikka ei se itsessään oikeastaan hauskaa ole. Jotkut sovinistivitsit on kyl ihan hassuja imo.
Ja poliittisesta suuntauksestani en nyt niinkään tiiä. Kai joku oikeistolainen ja hieman vapaamielisempi.

15.04.2019 12:45:06
#188494 [+3] Piilota Suosittele Ilmianna

Henkilökohtaisesti en koskaan käytä naisesta mitään halventavaa nimitystä, paitsi jos kyseessä on prostituoitu joka on helpompi lausua huorana.

15.04.2019 12:57:18 | 13:03:55
#188501 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

Ei, se on kyllä ihan vitun huono ”läppä” jos sitä vitsiksi meinaan.

Persua äänestin, poliittinen kanta olisi jossain tuolla 80-luvun SDP/Vihreät linjalla. Tän päivän
demareita/virheitä en tuoksi tunnusta.

15.04.2019 13:08:13
#188504 [+4] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188496
>>188501
Täähän se olis :D Paska vitsihän se, vitsi silti ja turha vetää herneitä nenään.


Ja itse aiheeseen. Pelkkä huoritteli sinänsä ei ole huumoria. Jos siinä on joku humoristinen asiayhteys niin tottakai se voi olla. Vähän sama kun kuolleet vauvatkaan ei ole huumoria, ellei siitä tehdä sellaista. Eihän tässä voi kun ihmetellä tiedätkö sä mitä huumori ylensä edes on. Huumoria pitää, tai ainakin pitäisi voida tehdä kaikista aiheista. Nyt muslimien ja juutalaisten lisäksi sinne halutaan ilmeisesti naiset.

Poliittinen kanta on aika 404. Toisaalta kun kyrpä on ns. juhlakunnossa se kallistuu hieman oikealla joten tästä voidaan varmaan päätellä että olen oikestollinen natsi rasisti.

15.04.2019 13:21:59
#188514 [+5] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188504
Tossahan se. En ymmärrä miten nahkahattu ottaa tän nyt niin raskaasti. Ottiko vaalit koville. Lisäksi:

Onko homottelu sitten oikein? Siihen et ole puuttunut. Ymmärrä asiayhteydet saatanan tollo.

15.04.2019 13:33:52
#188523 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

En koskaan sano naista huoraksi, tuskin edes vaikka oiski sellanen. Pyrin myös välttämään vittu sanan käyttöä. Suomen kielessä on rikas sanasto kiroamiseen. Kotoa opittu.

Ja kaipa olen sitten persu...

15.04.2019 13:37:16
#188527 [+4] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188514
>>188515
"En ymmärrä miten nahkahattu ottaa tän nyt niin raskaasti. Ottiko vaalit koville"
"Veikkaan että vaalit vaikutti."

Arvasin että vaalit vedetään jossain vaiheessa mukaan :DDD On pitänyt ottaa tämä esille jo useasti ja tein sen nyt.

Vakavasti ottaen en ole koskaan ymmärtänyt naisten huorittelua, enkä ole koskaan nähnyt siinä huumoria. Ainakin tällä palstalla kyseistä tapahtuu niin paljon ja niin monessa yhteydessä, että vitsin sijaan siitä on tullut normi josta mielipiteen kertominen aiheuttaa voimakasta kipuilua.

"Onko homottelu sitten oikein? Siihen et ole puuttunut. Ymmärrä asiayhteydet saatanan tollo."

Älä nyt hapsu hermojasi menetä. Ei minun mielipiteeni nyt noin vakava asia ole. Toisekseen en ole kieltämässä mitään enkä voi edes tehdä sitä. Otin vain asian puheeksi ja heti meni osalla hermot.

15.04.2019 13:40:37 | 13:43:16
#188532 [+4] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188527
vastaa asiallisesti

teillä meni hermot

Antero pliis.

Ja toi homottelu pointti on aika validi ja voisit siihenkin vastata sen sijaan että alat asiallisessa keskustelussa menemään henkilökohtasuuksiin.

ps. Laittakaa mukaan myös poliittinen suuntauksenne niin voidaan tehdä yleistyksiä.

Vedit vissiin sen politiikan ja näin vaalien alla myös vaalit mukaan :D Siis ihan itse.

15.04.2019 13:41:06
#188533 [+4] Piilota Suosittele Ilmianna

Pitäisi kyllä olla joku juttu siinä, että se toimisi, mutta huora huorana ihan vain korvaamaan sanan "nainen" ei kyllä itseäni jaksa huvittaa, vaan on ainoastaan mautonta. Samalla tavalla kuin muutkin alentavat termit vaativat sopivan kontekstin jotta se on hauskaa, mutta moiset ovat hyvin harvassa että milloin se toimii. Huumorin keinoin voidaan toki tuoda epäkohtia esiin, mutta siinä täytyy olla juurikin tuo edellä mainittu sopiva asiayhteys mukana jotta se toimisi.

15.04.2019 14:00:36 | 14:35:30
#188548 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188532
"Ja toi homottelu pointti on aika validi ja voisit siihenkin vastata sen sijaan että alat asiallisessa keskustelussa menemään henkilökohtasuuksiin."

Hapsu kutsui minua saatanan tolloksi. -> Asiallista keskustelua. LOL, Onko tämä se logiikka jolla mennään passo? Mitäs jos lukisit oikeasti mitä on kirjoittettu ja kuka on kirjoittanut.

"Laittakaa mukaan myös poliittinen suuntauksenne niin voidaan tehdä yleistyksiä."

Voihan koira!

Mitä tulee yli päätään keskustelun etenemiseen, niin aika köyhää yritystä sinulta ja hapsilta yrittää siirtää se pois aiheesta. Ajatelkaapa miten vakavasti otitte tämän asian? Tulin ihan asiallisesti kertomaan mielipiteeni aiheesta ja lähes välittömästi alkoi henkilöönkäyminen. Sen jälkeen kun edelleen käsittelen asiaa asiallisesti, tulee valkoritari Basso valkopesemään kaverinsa juttuja.

Mua ei todellakaan haittaa vittuilu, mutta odotan kyllä myös vastapuolelta edes vähän selkärankaa. Jos sitä selkärankaa ei ole, niin minä en ota ongelmaa vastapuolen mielenpahoituksista.

15.04.2019 14:08:05
#188551 [+3] Piilota Suosittele Ilmianna

En itse kutsu, mutta en vedä villalankaa nenääni jos joku niin tekee. En yksinkertaisesti välitä, koska sillä ei ole minulle mitään merkitystä.

Äänestin ps.

15.04.2019 14:32:14
#188563 [+3] Piilota Suosittele Ilmianna

Olen laiska, joten lainaan viisaampia ja viritän vain vähän:

"
Ei, se on kyllä ihan vitun huono ”läppä” jos sitä vitsiksi meinaan. Kiukuissani voin moisen sanan suustani päästää, mutta en koskaan sano niin naiselle.

Persua äänestin, poliittinen kanta olisi jossain tuolla 80-luvun SDP-linjalla yhdistettynä oikeistolaiseen näkemykseen kuinka pienyrityksiä ja innovaatioita pitää tukea + yrittäjiä näissä firmoissa. Tän päivän demareita/vasemmisto/virheitä en tuoksi tunnusta.
"

15.04.2019 14:41:10
#188566 [+3] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188515
Tullu huomattuu.

>>188519
olen homo

En loukkaanu, olen oikeasti suvaitsevainen.

>>188523
Mun suu on pienenä kirjaimellisesti pesty saippualla, ja osaan aina käyttäytyä kohteliaasti kun tilanne sitä vaatii, luolasto ei sitä vaadi. Kasvatus kuntoon kaikki vanhemmat!

>>188527
Otin vain asian puheeksi ja heti meni osalla hermot.

Takapakkia tolppanaamari, sinähän se alat aina perseilemään jos tilastot kiusaavat. Alat jopa sanasotaan vaikka toinen ei sellasta alottas.

Noh, et mun kanssa, minä kun yleensä alotan vittuilun.

>>188554
Liberaali-centristi

Dääm cäts!


Ja lopuksi; sanoin kerran exääni huoraksi, koska sain tietää, että se oli pettänyt minua lukuisia kertoja aikaisemmin. Teinkö väärin? Vetäkää omat johtopäätöksenne.

15.04.2019 14:45:31
#188570 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188566
"Takapakkia tolppanaamari, sinähän se alat aina perseilemään jos tilastot kiusaavat. Alat jopa sanasotaan vaikka toinen ei sellasta alottas."

En koskaan käy henkilöön ensimmäisenä. Ne joiden kohdalla teen sen, ovat joko aloittaneet kyseisessä ketjussa tai jatkaneet muualla jo pidemmän aikaa. Tämä on yksi periaatteistani eikä se tule muuttumaan. Tilastot taas eivät koskaan saa minua kiusaantumaan ja miksi fakta saisikaan.

"Ja lopuksi; sanoin kerran exääni huoraksi, koska sain tietää, että se oli pettänyt minua lukuisia kertoja aikaisemmin. Teinkö väärin? Vetäkää omat johtopäätöksenne."

Nyt puhutaan yleisemmällä tasolla, kuten aloituksesta voinet huomata. Ei tapauksista joissa toinen pettää.

15.04.2019 14:51:51
#188573 [+1] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188570
Luuletko että menen vaikka kauppaan ja moikkaan kassaa sanomalla "Hei, mitä huora"?

Rentoudu, kato pornoa ja vedä käteen, nussi puolisoasi perseeseen, vedä savuke, rentoudu hyvä mies ennen kuin räjähdät housuihis.

15.04.2019 15:23:54
#188587 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188573
"Luuletko että menen vaikka kauppaan ja moikkaan kassaa sanomalla "Hei, mitä huora"?"

En luule.

"Rentoudu, kato pornoa ja vedä käteen, nussi puolisoasi perseeseen, vedä savuke, rentoudu hyvä mies ennen kuin räjähdät housuihis."

Ihme mekkala siitä että kerron mielipiteeni asiasta. Voisi melkein luulla että se ei ole sallittua tiettyjen aiheiden kohdalla.

15.04.2019 15:26:44
#188588 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188582
"mikäs juttu se nistikortin heittely on? älä leiki perkele jeesusta"

"Nistikortin"? Näytäppä viesti tai kommentti jossa olen heittänyt nistikortin. Sinullakin taitaa olla se ongelma joka on monella muullakin, eli kuvitelmat muuttuu todeksi kun oikein niitä kuvittelee.

Sossurotaksi ja hupikäyttäjäksi olen sinua kutsunut ja silloinkin ihan aiheesta kun olet itse ensin aloittanut.

15.04.2019 15:55:42
#188599 [+1] Piilota Suosittele Ilmianna

Ei mun mielestä oo mitenkään yleisesti erityisen humoristista tommonen. Itse en käyttäisi huumorimielessä. En omaa poliittista suuntautumista.

15.04.2019 16:22:23 | 16:22:57
#188618 [+3] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188611
Kiellän että olen haukkunut nistiksi, koska en ole haukkunut nistiksi. Pitäisikö minun myöntää vain sen vuoksi, että sinulla on paha mieli?

Eikö olekin hassua miten sinulle tuli ensin paha mieli siitä kun sanoin että huoraksi nimittely ei ole huumoria?

Sitten sinulle tuli tuplapahamieli kun yritit siirtää keskustelun toisille urille ja muistit kuinka pissasit housuusi aikoja sitten tapahtuneessa keskustelussa.

Triplapahamieli tuli kun tajusit, että puhuitkin paskaa väittäessäsi minun sanoneen jotain etkä löytänytkään kommenteistani "nisti" sanaa.

Supermaksiultrahyperpahamieli tuli sitten kun yritit väännellä sanomisiasi toiseen muotoon ja selittää että "narkomaani" ja "nisti" ovat synonyymejä.

:DDDDD

15.04.2019 16:25:59
#188622 [+1] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188618 minulleko tuli paha mieli netissä? Supermaksiultrahyperpahamieli vielä. Voin sanoa että ei tullut.

Nisti ja narkomaani ovat synonyymeja, ei faktoista pääse mihinkään. En näe tarvetta tehdä erillistä päivitystä aiheesta kuten eräs :).

15.04.2019 16:36:05
#188631 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188622
"minulleko tuli paha mieli netissä? Supermaksiultrahyperpahamieli vielä. Voin sanoa että ei tullut."

Kommentit osoittaa kyllä ihan muuta.

"Nisti ja narkomaani ovat synonyymeja, ei faktoista pääse mihinkään."

Ihanko totta! Luuletko etten osaa suomea? Väitän vain että en ole kutsunut sinua "nisti" sanalla sekä että vain paha mieli saa sinut etsimään synonyymejä.

15.04.2019 16:39:27
#188635 [+-] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188631 Jos minulle tulisi paha mieli netissä niin suuttuisin.
Minä väitin alunperin että olet heittänyt nistikorttia aijemmin. Tarkoittaa myös naurunappulaa jossa olet heitellyt tätä useasti _nistikorttia_ . Noissakin viesteissä heitit sitä, turha kieltää.

..yritit väännellä sanomisiasi toiseen muotoon ja selittää että "narkomaani" ja "nisti" ovat synonyymejä.

Yrität tehdä tehtyä tekemättömäksi kiertelemällä kuin Katainen konsansaan.

Vitun homo :D

15.04.2019 16:42:20 | 16:43:13
#188638 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188635
"Jos minulle tulisi paha mieli netissä niin suuttuisin."

LOL

"Minä väitin alunperin että olet heittänyt nistikorttia aijemmin"

Ei yllätä. Puhut paljon paskaa. Johtuisiko sienistä tms.

"Tarkoittaa myös naurunappulaa jossa olet heitellyt tätä useasti _nistikorttia"

Jälleen paskapuhetta. En ole koskaan sanonut teikäläistä "nistiksi".

"Yrität tehdä tehtyä tekemättömäksi kiertelemällä kuin Katainen konsansaan. "

Kokeileppa opetella vaikka suomea, se saattaa auttaa. Sehän ei ole uutta että sienipäissäsi et sitä ymmärrä.

Vitun sinenestäjä :D

15.04.2019 17:16:10
#188657 [+-] Piilota Suosittele Ilmianna

Huora ihan hieno yhtye. Ja jos vakavia ollaan niin mjoo, riippunee kai toki missä kontekstissa mutta kyllähä tota itekki vaan tarkotuksella haluaa aiheuttaa pahennusta, koska onhan se vahvaksi muodostunu sana.

15.04.2019 17:23:56
#188671 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

Riippuu kontekstista mut useimmiten noloa kielenkäyttöä. Tuo keskustelu mistä tää kysymys todenäkösesti kumpuaa ni enpä nähny siin mitää hauskaa. Enpä käyttäis kyseist nimitystäkää maksullisist naisist. Se o kuitenki mun mielestäni ammatti muide joukos ja mun mielest viä melko tärkee. Mut enpä ala paneutuu asiaa tämä enempää täsä keskustelussa, koska siit ei ollu kysymys.

Ja itte oon henkee ja veree (toistaseks ainakin) persu.

15.04.2019 17:52:52
#188702 [+1] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188548
Kyllä mä osaan lukea ja kirjotin ihan kohtuu asiallisesti ja pointti hapsilla on asiallinen vaikka lisäsi tietysti pienen itsestään selvyyden.
Nyt on semmoinen juttu että haluaisin kollektiivin mielipiteen asiasta: onko naisten kutsuminen huoriksi huumoria?

Tästä saa siis sen käsityksen että ymmärrät huoraksi kutsumisen huumoriksi, tai siis luulet että se joidenkin mielestä on, vaikka tuskin kenenkään ja luulisi että tiedät itsekkin.
Ymmärrä asiayhteydet saatanan tollo.

Niin. Olet kyllä yksi saatanan tollo, idiootti tai vammanen jos et tätä pysty käsittämään. Asiayhteyksillä on älyttömän suuri, ellei jopa täysin pakollinen rooli vitsissä, muutenhan siinä ei olisi mitään järkeä.

Mutta saitpahan syyn olla puuttumatta täysin asialliseen kritiikkiin ja mielipiteisiin. Vähän niinku norjiksella tossa kävi. Sano sille jotain tän suuntasta: mielummin noi statistiikat ku jokun poronnussijan mielipide ja laita perään vielä sitä statistiikkaa. Insta block koska se yks sana siinä oli pätevä syy paeta todellisuutta. Anto sellasen oikeen freecardin. Onko tämä sinun saatanan tolloksi kutsuminen nyt se freecard jolla aiot luistella vittuun tästä sun valkoritaripuuskasta jossa ei oikeastaan ollut mitään järkeä vaan joka oli tehty täysin tunnekuohun pohjalta?

Mitä tulee yli päätään keskustelun etenemiseen, niin aika köyhää yritystä sinulta ja hapsilta yrittää siirtää se pois aiheesta. Ajatelkaapa miten vakavasti otitte tämän asian? Tulin ihan asiallisesti kertomaan mielipiteeni aiheesta ja lähes välittömästi alkoi henkilöönkäyminen.


Voisitko nyt kertoa miten tuo mun :

Ja itse aiheeseen. Pelkkä huoritteli sinänsä ei ole huumoria. Jos siinä on joku humoristinen asiayhteys niin tottakai se voi olla. Vähän sama kun kuolleet vauvatkaan ei ole huumoria, ellei siitä tehdä sellaista. Eihän tässä voi kun ihmetellä tiedätkö sä mitä huumori ylensä edes on. Huumoria pitää, tai ainakin pitäisi voida tehdä kaikista aiheista. Nyt muslimien ja juutalaisten lisäksi sinne halutaan ilmeisesti naiset.


Oli jotenkin epäasiallinen tai epäselvä tai miksi et ottanut siihen kantaa? Oletko samaa mieltä? Erimieltä? Ehkäpä osittain mutta johonkin et yhdy?

Mua ei todellakaan haittaa vittuilu, mutta odotan kyllä myös vastapuolelta edes vähän selkärankaa.

Ei siltä vaikuta. Eli siis mun vittuilu tossa oli aivan järkyttävän kevyttä.
Paska vitsihän se, vitsi silti ja turha vetää herneitä nenään.

Ilmeisesti ilmoittaminen herneiden vetämisestä nenään oli riittävä siihen että et pystynyt asialliseen kommenttiin vastaamaan vaan keskityit pieneen osaan hapsin huomautusta siitä että olet melko tollo kun et pysynyt sitä mitä sanoin ymmärtämään ihan ilman selittämistä JA ilmeisesti joko ohitat tai et pysty ymmärtämään sen myös sen jälkeen jollain saatanan tollolla logiikalla. Tai jos sulla on munaa niin vastaa tohon osioon mikä on mun alkuperänen mielipide asiasta eli laitetaan se vielä uusiks:
Ja itse aiheeseen. Pelkkä huoritteli sinänsä ei ole huumoria. Jos siinä on joku humoristinen asiayhteys niin tottakai se voi olla. Vähän sama kun kuolleet vauvatkaan ei ole huumoria, ellei siitä tehdä sellaista. Eihän tässä voi kun ihmetellä tiedätkö sä mitä huumori ylensä edes on. Huumoria pitää, tai ainakin pitäisi voida tehdä kaikista aiheista. Nyt muslimien ja juutalaisten lisäksi sinne halutaan ilmeisesti naiset.

15.04.2019 19:29:22
#188758 [+2] Piilota Suosittele Ilmianna

>>188702
"Olet kyllä yksi saatanan tollo, idiootti tai vammanen jos et tätä pysty käsittämään."

Kerron mielipiteeni ja sinulla menee järki :DDDDDD

"Vähän niinku norjiksella tossa kävi. Sano sille jotain tän suuntasta..."

Pitäiskö sun jutella näistä ongelmistasi jollekkin sellaiselle joka välittää, koska minä en. :)

"Onko tämä sinun saatanan tolloksi kutsuminen nyt se freecard jolla aiot luistella vittuun tästä sun valkoritaripuuskasta jossa ei oikeastaan ollut mitään järkeä vaan joka oli tehty täysin tunnekuohun pohjalta?"

Täytyy tunnustaa, että saan jostain syystä mielihyvää tästä persekivustasi jota koet ihan vain sen vuoksi, että minusta huoraksi nimittely ei ole huumoria. :D

"Oli jotenkin epäasiallinen tai epäselvä tai miksi et ottanut siihen kantaa? Oletko samaa mieltä? Erimieltä? Ehkäpä osittain mutta johonkin et yhdy?"

Asiayhteys josta tämä alkoi oli kehno ja vitsi oli todella surkea. Nappula-ajoilta tänne on pesiytynyt käsittämätön tapa halveksua naisia. Kyllä minä vitsin ymmärrän, mutta huumoria en ole aiheen tiimoilta täällä nähnyt. Yleensä huorittelu alkaa siinä vaiheessa kun naisen näkökulma tai maailmankatsomus poikkeaa omasta, tai nainen antaa keskustelussa takaisin. Tämä näkyy monella muullakin alustalla kuin vain Luolastossa. Sitten ovat he joiden kapasiteetti on niin alhainen, että vitsit ovat tasoa "Huorat varmaan lupas tuomarille ilmaista piparia kun perui maalin HÖHÖHÖHÖHÖ!".

[ 74 viestiä | ] [ 1 | 2 ] Seuraava