Kalliiksi tulee.. Kalliiksi tulee..
Ankkalinna: mädätetty Ankkalinna: mädätetty
Musta tyttö Musta tyttö
Volvo apustus Volvo apustus
Pirijantai Pirijantai
pysäköinti pysäköinti
Kömmähti Kömmähti
hello! hello!
Tamilla on asiaa Tamilla on asiaa
hyvät saumat hyvät saumat
Ida Hulkko Ida Hulkko
Luukku 23. Luukku 23.
Ryppy lääkärinä osa XI Ryppy lääkärinä osa XI
Hyvää Joulua! Hyvää Joulua!
Denialisti Denialisti
Piho lyö faktat tiskiin Piho lyö faktat tiskiin
Ismo Ismo
vanhaa ja uutta vanhaa ja uutta
Kissakyyti :3 Kissakyyti :3
Passiivista vastarintaa Passiivista vastarintaa
Ei helvetti Ei helvetti
Can of Whoop-ass Can of Whoop-ass
Joulubiisin kuuntelu. Joulubiisin kuuntelu.
Tollanen tötterö Tollanen tötterö
 824 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 23.04.2018 23:41:34
[ + 5 | ]

Fortnite

[11090] [0.png] [0.75 MB] [640x719] [] []
0.png

fortnite

(25)  · 

team

(7)  · 

fortress

(6)  · 

2

(12)
24.04.2018 08:45:23
#50205 [+-] Piilota Suosittele

Valve sais tehä vaa niitä pelejä lisää. Ihan vain sen vuoksi, että näiden pelit kestää aikaa tyyliin pitempään kuin yksikään toinen peli.

24.04.2018 12:46:20
#50260 [+-] Piilota Suosittele

>>50205 half life 3, portal 3, tf 3, uus cs:kään ei ois pahitteeks, mutta ei sanoivat vaan että ei ole enää kiinnostusta yksinpeleihin, ja csgo tahkoaa niille vielä sen verran rahaa että ei ole kannattavaa tehdä, ja tietysti steam myöskin. saatanan valve.

24.04.2018 18:15:36
#50431 [+-] Piilota Suosittele

>>50260
No sinänsä en kyl kaipaa uutta TF:ää, sillä tää nykyinen on sen verran syöpynyt aivoihin, etten oikeastaan edes tarvitte. Mutta HL:n tarinan haluan nähdä kyllä päätökseen.

[ 6 viestiä | ]