Born to be wild Born to be wild
New Börherican Gothic New Börherican Gothic
Käytännössä koko ajan Käytännössä koko ajan
Larppaajien tapahtuma Larppaajien tapahtuma
This is why we can't have nice things... This is why we can't have nice things...
Hypersota-kombo Hypersota-kombo
Feels rich man :3 Feels rich man :3
mamu tatuointi mamu tatuointi
Sydäntenkerääjä Sydäntenkerääjä
Kortsut lenkkareihin Kortsut lenkkareihin
Hehe :3 Hehe :3
sukellus vene sukellus vene
Sikailu intensifies Sikailu intensifies
Tehoa autoon Tehoa autoon
Che oli vekkuli äijä Che oli vekkuli äijä
Joku luolaston vittupää bileissä Joku luolaston vittupää bileissä
etelän hetelmä etelän hetelmä
Shower thoughts Shower thoughts
kebabaa kebabaa
Mihinkään ei voi luottaa >:3 Mihinkään ei voi luottaa >:3
Vitun ituhippi! Vitun ituhippi!
Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; > Jotkut börheät haluavat vain epänähdä maailman palavan ;__; >
Valtakunnan Johtaja Valtakunnan Johtaja
avio liitto avio liitto
 517 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.71 MB, 1 tiedosto, 10.01.2026 21:09:33
[ + 2 - | ]

dejavu

[85518] [903359b605ac3f24-h264-hd.mp4] [2.71 MB] [720x1280] [13.38s] [] []

sutii

(7)  · 

traktori

(47)
10.01.2026 22:53:26
#734341 [+1] Piilota Suosittele

En ole asian tuntija, mutta eikös kauhan piikeillä vois jarruttaa painamalla tiehen? Volvokuskilla jännät paikat :D

11.01.2026 19:54:29
#734435 [+1] Piilota Suosittele

>>734350
Aika hyvin se piti kuiteski kuormaajan näpeissään, ei päästänyt linkkuun vaan suoristi. Tollasessa tilanteessa kaikki tapahtuu niin nopeasti, joten en lähtis ainakaan itse moralisoimaan kauhan käytöstä. Pahimmassa tapauksessa se ois Volvon täräyttämään tota pakittavaa autoa vasten jolloin oltais jo keskusteltu korvauksista ja vakuutuksista. Nyt selvittiin vaan säikähdyksellä

11.01.2026 20:29:01
#734438 [+1] Piilota Suosittele

>>734435 Huonosta kokemuksesta tietää, että linkku-ohjattavat on käytännössä mahdottomia
ohjata sivuluisussa ainakin tyypillisillä tavoilla.

Ei onnistunut katepillarilla eikä tekalla, joista kokemuksia :)

11.01.2026 21:08:31
#734441 [+1] Piilota Suosittele

>>734438
Juu, linkkuvehkeet käyttäytyy ihan eri tavalla verrattuna autoihin varsinkin sivuluisussa. Tossa oli helvetin hyvät mahikset että koko paska ois lähteny pyörimään enemmänkin, mut nyt selvittiin yhdellä piruetilla

11.01.2026 23:35:17
#734446 [+-] Piilota Suosittele

>>734441 Tuo tausta minua vähän huoletti, että mitä siellä oli.
Tasamaa vai toinen mäki, kun ei usvalta oikein nähnyt selväksi.

Tasamaalla pillari kyllä stoppaa itestäänkin ilman isompia hämminkejä, mutta
jos siellä olis ollu toinen rinne/oja, niin sitten tuo olis voinu olla pikkuinen ongelma
liukumisen jatkuessa yhtään pidempään.

[ 9 viestiä | ]