Paavo on aina oikeassa Paavo on aina oikeassa
Haddockin delirium Haddockin delirium
Eu-vaalit Eu-vaalit
Nugs Nugs
Tulin, näin valon, istuin :3 Tulin, näin valon, istuin :3
Omituinen otus Omituinen otus
Rauhoittava internetputous vuodelta käpy ja kypärä (2018) Rauhoittava internetputous vuodelta käpy ja kypärä (2018)
Hihhihhii! Hihhihhii!
Venäjä on paska maa. Venäjä on paska maa.
Tuu Jesse autoon! Tuu Jesse autoon!
Näin saat miehiä, osa 3 Näin saat miehiä, osa 3
Onneton persoona22 Onneton persoona22
Deborah De Luca Deborah De Luca
En mene uuniin. Olen valepukeutunut. En mene uuniin. Olen valepukeutunut.
Lounas, painuistiko ystävällisesti vittuun kun söin justiinsa Lounas, painuistiko ystävällisesti vittuun kun söin justiinsa
Sensuuri. Sensuuri.
Niin kaunista Niin kaunista
Seksiseppo lääh puuh tylleröh vittuh ;P Seksiseppo lääh puuh tylleröh vittuh ;P
Ruotsi tylyttää Ruotsi tylyttää
kinner muna apu apustus kinner muna apu apustus
Hälytys Hälytys
GIBS GIBS
Se iso ero... Se iso ero...
Buzz apu apustaja Buzz apu apustaja
 468 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.46 MB, 1 tiedosto, 07.01.2026 04:04:32
[ + 2 | ]

nakuankka NY LÄHTEE

[85473] [0d9381f6d63cfd39.jpg] [0.46 MB] [1179x1315] [] []
0d9381f6d63cfd39.jpg

nvidia

(6)  · 

ai

(207)  · 

usettaa

 · 

huorat

(6)  · 

mulkut

07.01.2026 10:38:56 | 10:39:41
#733955 [+-] Piilota Suosittele

@thisisrape69
Näytätkö mitkä näyttikset on kallistunu ? 5060 maksaa 300, 5060 ti 400 ja 5070 sen 500. Just jouluks tilasin tarjouksesta 5060 ti hintaan 330e ?

Tollaset perushinnat on ollu jo pitkään, eli mitkä on noussu ?

07.01.2026 12:56:12
#733962 [+-] Piilota Suosittele

>>733955
muistien hinnat noussu noin 3-4 kertasiks parin kuukauden sisään

näyttiksissä ei onneksi ole muistia joten ei tule vaikuttamaan hintaan kohta

07.01.2026 13:30:10 | 13:35:34
#733965 [+-] Piilota Suosittele

>>733962
Ne ddr5 kammat on törkeen kalliit kyllä, mutta ainakaan vielä ei näyttiksissä ole havaittu oikeastaan mitään muutosta.

E:
Täs on taustalla sekin että rape on laittanut aiemminkin meemiä tai muuta vihjausta että näyttisten hinnat ois jo noussut. Ei ainakaan vielä, on mun pointti

07.01.2026 14:18:09
#733973 [+-] Piilota Suosittele

>>733971
Emmä väitäkkään etteikö ne vois nousta, mutta tämäkin media on nimellä nakuankka ny lähtee, niin missä se lähtö ? Mikä näyttis on raketoitunu, niinku viimeeks kans sanoit ?

07.01.2026 23:35:54 | 23:37:25
#734024 [+-] Piilota Suosittele

Näyttikset kallistuu ku niitä myydään ylihintaan AI-teknologiaa varten kuluttajien takia. Ainakin minä teen homokuvani teistä jatkossakin photarilla ja paintilla.

08.01.2026 09:39:53
#734047 [+-] Piilota Suosittele

>>734024
Vitut. Hinnat on noussu datakeskusten eikä kuluttajien takia. Niissäkin nousi muistien hinnat, ei näyttisten

Jos Nvidia nostaa näyttisten hintoja, sillä nostetaan koko firman tuloja. Ei ne datakeskukset pelinäyttiksillå toimi

[ 13 viestiä | ]