Totta joka sana! Totta joka sana!
roskat roskat
Tuttu biisi Tuttu biisi
mäk mäkkejä :3 mäk mäkkejä :3
Kissaa ällöttää kamman ääni Kissaa ällöttää kamman ääni
Do you like my new glasses Do you like my new glasses
Vesipuhvelin nousu Vesipuhvelin nousu
jonnet ei muista jonnet ei muista
Siksi PS Siksi PS
Elovena Elovena
Ipan makkarissa Ipan makkarissa
Ei mennyt niin kuin elokuvissa Ei mennyt niin kuin elokuvissa
How cool is your dog? How cool is your dog?
N-word N-word
Snu snu Snu snu
Eyefield Eyefield
Ebin Ebin
MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----: MURHAJA AKKU!!!!!!!!!! DDDDD-----:
Ehkä? Ehkä?
tuleppas sieltä :3 tuleppas sieltä :3
Nalle Bruh Nalle Bruh
Sexting Sexting
Get out Get out
amishhi amishhi
 368 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.91 MB, 1 tiedosto, 21.10.2025 18:21:04
[ + 4 - | ]

islam

[83970] [islam.png] [0.91 MB] [720x884] [] []
islam.png

islam

(207)  · 

eurooppa

(48)  · 

käärme

(64)  · 

mailmanvalloitus

 · 

jihad

(25)
21.10.2025 19:17:20
#722951 [+2] Piilota Suosittele

Rasismia! Väestönvaihto on salaliittoteoria!

Ei vittu sentään mene jakeluun tämä Euroopan valloitus sitten millään.

21.10.2025 20:27:03
#722964 [+1] Piilota Suosittele

>>722951 Viellä tässäkohtaa se on aika avoimesti, että väestönvaihto on
huuhaata. Seuraava aste on että juu se on totta, mutta se on vain hyvä asia.

Aavistuksen huolissani, että miten selvää tuo on ja silti pitää vängätä, että sitä ei tapahdu...

21.10.2025 23:03:05
#723003 [+-] Piilota Suosittele

>>722964
että väestönvaihto on

huuhaata

Kun ei ole, se on meneillään oleva prosessi Suomessakin. Ei siis se, että sitä ohjaisi muut kuin vassarit avoimien ovien politiikalla, mutta väestö vaihtuu ja nopeasti. Muutamassa sukupolvessa, eikä meillä ole siihen varaa kun pakolaiset eivät ole tunnettuja ahkerasta työnteostaan sieltä mistä heitä enimmäkseen otamme.

21.10.2025 23:33:03
#723005 [+1] Piilota Suosittele

>>723003 Enhän minä väittänyt, että väestönvaihto on huuhaata.
Asiasta, kun menee mainitsemaan, niin eiköhän ole joku kiekumassa naama punaisena, että
väestönvaihtoa ei todellakaan tapahdu.
Odotellaan sitä vaihetta, kun vaihtavat narratiiviin, että se on vain ja ainoastaan hyvä asia, vaikka sitä siis ei todellakaan tapahdu.

Kusessa ollaan kuitenkin tulevaisuudessa se on varmaa

[ 5 viestiä | ]