Hevikisu Hevikisu
Sano setä! >:3 Sano setä! >:3
Intterneetti Intterneetti
Andersteering Andersteering
Slayjer Slayjer
Joulu mehtäkämpällä Joulu mehtäkämpällä
doa doa
peek a boo peek a boo
Ozzy Ozzy
Hän oli hyvä mies Hän oli hyvä mies
Kivat sulle ryssä Kivat sulle ryssä
Tissimaitoa Tissimaitoa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
panemista panemista
KokoomuSS KokoomuSS
Mustiksen kalsarit Mustiksen kalsarit
Bones - TheCafeteria Bones - TheCafeteria
Metal Preaching Metal Preaching
PS vaihtoehtobudjetti PS vaihtoehtobudjetti
Venyy ja paukkuu Venyy ja paukkuu
Raksalla Raksalla
Neeker apu Neeker apu
Huutista Huutista
Ruokavinkki Ruokavinkki
 577 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 16.04.2025 03:15:08
[ + 1 | ]

Granit

[80208] [1000010066.jpg] [0.3 MB] [1080x1620] [] []
1000010066.jpg

16.04.2025 15:10:22
#692824 [+3] Piilota Suosittele

minusta kirkon pitäisi olla yksityinen yhdistys joka toimii omilla varoillaan ilman verotusoikeutta ja muita yhteiskunnan koneistoja kuten virkamiespapistoa
sitten saisivat siellä täysi-ikäiset ihmiset minun puolestani palvoa tai vihkiä tahi kieltäytyä vihkimästä avioliittoon aivan keitä haluavat
toki tällaisen taikarituaalin tulos olisi sellaisenaan pätevä ainoastaan jeesuksen saatanan tai mikä se nyt sitten onkaan mitä palvovat silmissä mutta kyllähän se riittää
yhteiskunnalliset edut voidaan lunastaa erikseen vahvistamalla se maistraatissa mikä toki onnistuu vain jos se on muuten maan lakien mukainen

[ 2 viestiä | ]