-Jos ryssä kaivaa nyt varastoistaan 1950-1970 lukujen T-62, T-55 tankkeja, 1980-1990 luvuilla päiväyksensä menettäneitä räjähteitä, ostaa p-korealta ö-laadun ammuksia ja ohjuksia, niin suomen armeja pärjäisi varmasti hetken torakka invaasiota vastaan, loppupelissä olisi vain kysymys suhdeluvuista, eli montako pst-ammusta vs tankkia, montako jantteria vs torakkaa, saadaanko kuinka nopeasti apuja esim. svenssoneilta tai turskan juksaajilta jne.
-Tottakai venäjä voisi lamauttaa suomen sabotaasin, terrorismin ja kotitsuhnien avulla, sillä ryssähän ei avoimin kortein pelaa, vaan tekee kiusaa ja huijaa minkä paskassa piehtaroimiseltaan ehtii.
[
3 viestiä
|
]
⭰
opettaa samalla ottamaan kikkeliä suuhun
Oho
Suden Kohtalo
roosa meriläinen tykittää
Ihana nainem
mustalainen raskaana
harjoittelu on tärkeää
13 tuumainen pyllyvauva
L-sana
käänteis raiskaus
Mihin pääministeri Marinin hallitus käytti ylimääräisen miljardi