Suklaata Suklaata
helvetin hauska huvipuisto helvetin hauska huvipuisto
mau mau
Ihana nainen Ihana nainen
uwu kuuma kesä uwu kuuma kesä
mini-mau mini-mau
läski läski
Tööttäilyä Tööttäilyä
tilava keittiö tilava keittiö
Tukipäivän tanssahtelut Tukipäivän tanssahtelut
hr paskaa hr paskaa
fuck the system fuck the system
Miten se sattuikin Miten se sattuikin
ei mitään hätää ei mitään hätää
Ihanat kondiittorit Ihanat kondiittorit
Töhertelyä Töhertelyä
Orpo laskee toimeentulotukea Orpo laskee toimeentulotukea
huuda huuda
henkariteline henkariteline
maksettu mikä maksettu maksettu mikä maksettu
nyt on hätä nyt on hätä
hienosti hienosti
vitun tsiljönäärit vitun tsiljönäärit
Nykyajan lapset Nykyajan lapset
 627 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 09.10.2024 14:39:39
[ + 1 | ]

rakennustajat

[73827] [ebcef6ea69a108a4.jpg] [0.2 MB] [1280x1244] [] []
ebcef6ea69a108a4.jpg

apu

(362)  · 

apustaja

(370)  · 

rakennus

(15)  · 

raksa

(34)  · 

vituiks

09.10.2024 14:54:25 | 14:56:00
#652107 [+-] Piilota Suosittele

Suunitelmien / paperien tulisi olla aukottomia ennen töiden aloitusta, vaikka onhan se totta, että mistä tahansa tulee vain niin hyvä, kuin sen tekijä viitsii siitä saada aikaan. Joskus vain tehdään, juuri sen kaltainen kuin papereissa on. Mutta tässä on kyse jostain ihan muusta, eli:

Keskeneräistä / kesken jäänyttä projektia hiaman jatkettu. Valmiina varmaan ollut paljasrunko, yhdet portaat kakkostasolle, työt aloitettu rahat saatu ja perävalotakuuta koko setille ja toistamaan samaa kaavaa muualle. Runko päätynyt hyötykäyttöön ja kahdet näennäisesti ylimääräiset askeleet ovatkin yhdessä lecaharkkojen kanssa yksi kulma huone, tai ainakin sen seinät sekä katto(a), ja vain yhdet käytännön askeleet ovat sinisellä maalilla.

Duunarit siis pelastivat sen mitä pelastettivissa oli.

09.10.2024 17:23:30
#652155 [+-] Piilota Suosittele

Tän takia mä opin jo 12-vuotiaana ristimittaamaan teodoliitilla ja yleensäkin tarkistamaan kaiken pariin kertaan ennen kuin laitetaan mällit latiin, hitsataan tai pultataan mitään isompaa.

[ 3 viestiä | ]