italialaiset kassit italialaiset kassit
niin läski niin läski
tunnista sairauden merkit ajoissa tunnista sairauden merkit ajoissa
Loitsujen sohva Loitsujen sohva
nyt loppu laulelu nyt loppu laulelu
kehityskaari kehityskaari
Kaatuilua Kaatuilua
Nistipata Nistipata
realiteetit haltuun realiteetit haltuun
Kunnioitti kamunsa rajoja Kunnioitti kamunsa rajoja
Pekka Puupään reaktio happeningiin Pekka Puupään reaktio happeningiin
Persujen painajainen Persujen painajainen
surunloinen apu surunloinen apu
Kohta Kohta
Oon toi kellä on rotta paita Oon toi kellä on rotta paita
Rapen bongi Rapen bongi
kielioppi kuntoon kielioppi kuntoon
Työnnä kännykkä hanuriin Työnnä kännykkä hanuriin
kukkuu kukkuu
Gay Gay
Animaatio Animaatio
Biljardia Biljardia
tämä on oikein tämä on oikein
Parempaa tusinaturria Parempaa tusinaturria
 654 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.06.2024 22:23:12
[ + 2 | ]

Juhannusmättöjä

[71404] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1942x1071] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

juhannus

(36)  · 

lautanen

(31)  · 

jutuja

22.06.2024 22:24:33
#629558 [+-] Piilota Suosittele

Munaa, kanaa, ja mustapippuri grillisalaattia. Kanat on pyöritelty texas pete kastikkeessa paistamisen yhteydessä. Oli ihan 5/5

24.06.2024 17:41:35
#629915 [+-] Piilota Suosittele

>>629903
Vielä pienemmässä ei ole järkeä, ellet käytä 4-paikkasta lettupannua. Se voi ehkä riittää 1-munan pannuksi, mutta toi 13cm on täydellinen kahdelle munalle. Ja jos leivänväliin, niin helposti puisella voiveitsellä puolitat sen munapihvin. Sit saat kerrallla kahdelle leivälle munaa.

Munaa tarviit kuitski ;)

24.06.2024 20:51:05
#629948 [+-] Piilota Suosittele

>>629915
EN >=(

Ei mahu, ja oisko toi just jotain 13cm halkasijaltaan millä saa YHEN munan keitettyä. Se menee aika nopeasti kun tein niitä mitä tännekin postasin. Reissu'henkilö on vähän pienempi, mutta siihen se menee hyvin.

Mä haluan nähdä ku puolitat 2 kananmunan letun keskeltä saatanan Ressuhomo :D

24.06.2024 21:03:57
#629955 [+-] Piilota Suosittele

>>629953
That's pretty thin ice you're walking on nigga, you can't cut that slim into a two even slimmer idiot!! >=(

Ja tiedän tasantarkkaan mitä tarkoitat :D

[ 19 viestiä | ]