ennakointi ennakointi
edesmennyt pilluhallitus edesmennyt pilluhallitus
Kuvakommetti Kuvakommetti
amber heard amber heard
painikaveri painikaveri
ota kumpiki ota kumpiki
halipula halipula
apu apu
Monenlaisia pilluja Monenlaisia pilluja
mummolla kiire mummolla kiire
spandexkeilausta spandexkeilausta
anna ku selitän anna ku selitän
Ric and Lotte Ric and Lotte
Ihana nainen Ihana nainen
raivohali raivohali
Tissit Tissit
Roskaeläimien puollustajat Roskaeläimien puollustajat
kela sähköä kela sähköä
hentai-osastolla hentai-osastolla
Putinin pojat Putinin pojat
zyklon B zyklon B
treffailu treffailu
Seksiä Trumpin kanssa Seksiä Trumpin kanssa
hieno temppu hieno temppu
 933 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 10.06.2024 21:07:59
[ + 2 | ]

työmies

[71057] [tyomies.png] [0.76 MB] [721x960] [] []
tyomies.png

työmies

(37)  · 

katalysaattori

(10)  · 

mustalainen

(155)  · 

manne

(192)  · 

työ

(113)  · 

varas

(150)  · 

ravineekeri

(70)  · 

ähly

(64)  · 

rosvo

(85)  · 

rikollinen

(111)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

leif

(40)  · 

työtön

(105)
11.06.2024 19:46:30
#626360 [+-] Piilota Suosittele

>>626319
Tuosta C5:stä ainoan rahan saa painon mukaan romuttamosta. :D

Shitikkamiehet jakelee joviaalisuuttaan vanhoja aluvanteitakin ilmaiseksi keskenään (ellei ole hyvät renkaat, jolloin pyytävät rahaakin).

Yhdellä kaverilla oli joskus aikanaan kymmeniä Shitikoita. No, olihan siellä jokunen Pökökin ja lauma Relluja, mutta Shitikoita oli ja paljon. Sitten piti ranchi myydä ja olikin vähän enemmän haasteita Shitikoiden kadottamisessa. Aluksi niitä meni hyviin koteihin, mutta aikajanan juostessa siellä meni harvinaisuuksiakin jo paaliin. Harmi.

Hitto, 2 vuotta sitten melkein ostin Mersun sijaan helvetin harvinaisen Shitikan. 3 litran bensakoneella varustetun parisataa heppaisen Xantian. Xantia Activa V6 190hp. Koitin tinkiä jonkun verran, siinä olisi vähän ollut seisonnan jälkeen laitettavaakin nimittäin ja auto oli 90-luvun lopusta. Komeassa kunnossa ja useita tonneja hintaa, tarjosin siitä tosiaan, mutta myyjä vähän empi ja auto ostettiin ulkomailta näkemättä. Meni Ranskaan, oli sen verran harvinainen. Itse en arvostanut ihan niin paljoa sellaista, joten lisää taaloja ja modernimpi Mersu paljon suuremmalla teholla alle vaan silvuplee.

[ 3 viestiä | ]