Suomi mainittu Suomi mainittu
Laukaus, laukaus, sarrrrrrrja Laukaus, laukaus, sarrrrrrrja
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Nikolai I:n patsas ja Iisakin kirkko Nikolai I:n patsas ja Iisakin kirkko
Joulu maalla Joulu maalla
Hibbi Spurdo Hibbi Spurdo
Jääkylmää monsteria Jääkylmää monsteria
Huutikset Huutikset
Poroshenko ja Putin pitopöydissä Poroshenko ja Putin pitopöydissä
sieninaurua sieninaurua
Alfa-kaulaparta Alfa-kaulaparta
Woof Woof
Kovat pojat ulkoiluttavat luuta Kovat pojat ulkoiluttavat luuta
Aina tervetullut Aina tervetullut
Nynnyt tekevät kaksi reissua Nynnyt tekevät kaksi reissua
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Virgin ROTK vs Chad >globalisti :D Virgin ROTK vs Chad >globalisti :D
Vitun Luigi Vitun Luigi
Kissa portaikossa Kissa portaikossa
jonnet ei taida muistaa jonnet ei taida muistaa
Unen Temppeli Unen Temppeli
jesse1 jesse1
En keksi otsikkoa En keksi otsikkoa
Aika inva! Aika inva!
 1 050 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.38 MB, 1 tiedosto, 10.06.2024 21:06:32
[ + 0 | ]

senkin nussija

[71055] [senkin_nussija.mp4] [6.38 MB] [1920x1080] [18.37s] [] []

nussija

(7)  · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

sohva

(66)  · 

hajottaminen

 · 

ravineekeri

(70)  · 

taistelumanne

(7)  · 

leif

(40)  · 

kelarotta

(93)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

asumistuki

(47)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

romani

(54)  · 

ähly

(64)
10.06.2024 22:29:41
#626252 [+1] Piilota Suosittele

Eräs tiesi kertoa tapauksesta, jossa joku hänen tuttu oli vuokrannut
omakotitalon seniori ikäiselle mannepariskunnalle, joka vaikutti oikein mukavalta.
No ei siinä kauaa mennyt, kun kuuli naapureiltaan, että metelistä ja
liikenteestä päätellen siellä ei asu kahta eläkeläistä.

Oli käynyt katsomassa, niin siellä oli pihassa jo reipas kymmenkunta
autoa ja meno kun tangomarkkinoilla.
No joltakin miehistä kyseli, että missä tämä varsinainen
vuokralaispariskunta oikein on, niin oli jonkun vanhemmat
joilla oli varsinainen asunto jossakin ihan toisaalla eikä
hirveästi tarvetta tälle asunnolle, niin päätettiin muuttaa
sinne sitten ainakin kolmen eri perheen voimin.

Siinäkohtaa, kun vuokranantaja oli tuonut julki häiriön
naapurustossa ja potentiaalisen väärinkäytön sopimuksesta.
Siihen loppui vähäkin vieraanvaraisuus ja suurinpiirtein
kannettiin omalta tontilta pihalle.

Vuokraakaan ei muistettu maksaa ja perintä luonnollisesti
mahdotonta, kun eläkeläispari radiohiljaisuudessa ruotsissa.
Virkavaltaakaan ei saanut avuksi häätämään asunnonvaltaajia.

Veden ja sähkön kun sai katkaistua oman prosessin jälkeen,
niin meni ikkunat sisään autosta ja toisesta asunnosta
missä asui kostoksi.

Vasta terveysuhkaan vedoten sai oikeuslaitokseen eloa, että
nyt pitää saada asunto takaisin ja luvattomat asukkaat häätää.

Poliisien kanssa kävivät ilmoittamassa, että tontti tyhjenee
asukkaista viikon sisällä hyvällä tai pahalla.

No viikon päästä olivat häipyneet, mutta rosvojengi oli
nussinut kaikki vesiputket, sähköjohdot seinistä wc pönttöjä
ja altaita myöten. Ja kaikki irtaimisto mitä ei oltu mersun
peräkonttiin saatu oli hajotettu ja poltettu keskellä pihaa.

Siinäkohtaa oli tämä vuokranantaja kirjaimellisesti istunut
portaille itkemään, että miksi kukaan tekee tälläistä.
Luonnollisesti tekijöitä haettaessa olivat toisen pitäjän
poliisin tuttuja ja rästissä olevia karhuja, että ei
varsinaisesti ihme, että kämppää ei olisi omalla nimellä saanut.

Euroakaan ei tainnut saada korvausta omakotitalosta, joka
vastikään rempattusta käännettiin purkukuntoon muutamassa
kuukaudessa.

Ymmärrettävästi ei syrjimis syytteen uhallakaan
suostu tänäpäivänänkään vuokraamaan asuntoa kenellekkään
romanitaustaiselle.

[ 5 viestiä | ]