Suomi chad Suomi chad
Hinauspalvelu ryssä oy Hinauspalvelu ryssä oy
Sanna söi kolme litraa jauhoja Sanna söi kolme litraa jauhoja
Kun tapaat sen oikean Kun tapaat sen oikean
Antaa hepon olla Antaa hepon olla
öljy öljy
Gigachad 8bit Gigachad 8bit
tissit tissit
kekkonen kekkonen
Huumeiden käytön seuraukset Huumeiden käytön seuraukset
aligersanddi spurdo aligersanddi spurdo
tetris tetris
energy grinks energy grinks
tupakointi tupakointi
Sairaalastaja Sairaalastaja
Demaribussi 2022 Demaribussi 2022
Niin kerta! Niin kerta!
vanha pleikkari vanha pleikkari
Jauhojengi Jauhojengi
sHIIIEET sHIIIEET
Joraavat ystävät Joraavat ystävät
Kakkahousu Kakkahousu
aku ankka aku ankka
runkku runkku
 1 051 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.38 MB, 1 tiedosto, 10.06.2024 21:06:32
[ + 0 | ]

senkin nussija

[71055] [senkin_nussija.mp4] [6.38 MB] [1920x1080] [18.37s] [] []

nussija

(7)  · 

manne

(192)  · 

mustalainen

(155)  · 

sohva

(66)  · 

hajottaminen

 · 

ravineekeri

(70)  · 

taistelumanne

(7)  · 

leif

(40)  · 

kelarotta

(93)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

asumistuki

(47)  · 

työkyvyttömyyseläkeellä

(67)  · 

haittasuomalainen

(59)  · 

romani

(54)  · 

ähly

(64)
10.06.2024 22:29:41
#626252 [+1] Piilota Suosittele

Eräs tiesi kertoa tapauksesta, jossa joku hänen tuttu oli vuokrannut
omakotitalon seniori ikäiselle mannepariskunnalle, joka vaikutti oikein mukavalta.
No ei siinä kauaa mennyt, kun kuuli naapureiltaan, että metelistä ja
liikenteestä päätellen siellä ei asu kahta eläkeläistä.

Oli käynyt katsomassa, niin siellä oli pihassa jo reipas kymmenkunta
autoa ja meno kun tangomarkkinoilla.
No joltakin miehistä kyseli, että missä tämä varsinainen
vuokralaispariskunta oikein on, niin oli jonkun vanhemmat
joilla oli varsinainen asunto jossakin ihan toisaalla eikä
hirveästi tarvetta tälle asunnolle, niin päätettiin muuttaa
sinne sitten ainakin kolmen eri perheen voimin.

Siinäkohtaa, kun vuokranantaja oli tuonut julki häiriön
naapurustossa ja potentiaalisen väärinkäytön sopimuksesta.
Siihen loppui vähäkin vieraanvaraisuus ja suurinpiirtein
kannettiin omalta tontilta pihalle.

Vuokraakaan ei muistettu maksaa ja perintä luonnollisesti
mahdotonta, kun eläkeläispari radiohiljaisuudessa ruotsissa.
Virkavaltaakaan ei saanut avuksi häätämään asunnonvaltaajia.

Veden ja sähkön kun sai katkaistua oman prosessin jälkeen,
niin meni ikkunat sisään autosta ja toisesta asunnosta
missä asui kostoksi.

Vasta terveysuhkaan vedoten sai oikeuslaitokseen eloa, että
nyt pitää saada asunto takaisin ja luvattomat asukkaat häätää.

Poliisien kanssa kävivät ilmoittamassa, että tontti tyhjenee
asukkaista viikon sisällä hyvällä tai pahalla.

No viikon päästä olivat häipyneet, mutta rosvojengi oli
nussinut kaikki vesiputket, sähköjohdot seinistä wc pönttöjä
ja altaita myöten. Ja kaikki irtaimisto mitä ei oltu mersun
peräkonttiin saatu oli hajotettu ja poltettu keskellä pihaa.

Siinäkohtaa oli tämä vuokranantaja kirjaimellisesti istunut
portaille itkemään, että miksi kukaan tekee tälläistä.
Luonnollisesti tekijöitä haettaessa olivat toisen pitäjän
poliisin tuttuja ja rästissä olevia karhuja, että ei
varsinaisesti ihme, että kämppää ei olisi omalla nimellä saanut.

Euroakaan ei tainnut saada korvausta omakotitalosta, joka
vastikään rempattusta käännettiin purkukuntoon muutamassa
kuukaudessa.

Ymmärrettävästi ei syrjimis syytteen uhallakaan
suostu tänäpäivänänkään vuokraamaan asuntoa kenellekkään
romanitaustaiselle.

[ 5 viestiä | ]