ei tykkää käärmeestä :3 ei tykkää käärmeestä :3
Tapahtuuko kohta suomessakin näin? Tapahtuuko kohta suomessakin näin?
Yllädys Yllädys
NARU NÅPULA NARU NÅPULA
DYAC-kokoelma DYAC-kokoelma
tämä video aina saa hymyn huulille tämä video aina saa hymyn huulille
saamelainen saamelainen
viimeinen lento ;__; viimeinen lento ;__;
Kyä vituttaa tyäykkoa Kyä vituttaa tyäykkoa
Eläinjuttukokoelma Eläinjuttukokoelma
Keikka kääpiölle Keikka kääpiölle
nouda ihminen nouda ihminen
Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin Täydellinen ympyrä niin kuin monen elämäkin
Kaksi börheää :3 Kaksi börheää :3
Hieno mies Hieno mies
Haddock selittää sotajuttuja Haddock selittää sotajuttuja
Tulee toimeen valkoisten super masien kanssa Tulee toimeen valkoisten super masien kanssa
Persse iiro :D Persse iiro :D
Sähkönmyyjä joni Sähkönmyyjä joni
mammanpoikakin voi saada!\o/ mammanpoikakin voi saada!\o/
Minun risupensas >:3 Minun risupensas >:3
Nössö Nössö
rokodiili rokodiili
Herrasmies Herrasmies
 1 046 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.79 MB, 1 tiedosto, 11.04.2022 11:20:15
[ + 6 | ]

3. aamuyöstä

[63561] [3.-aamuyosta.png] [0.79 MB] [906x636] [] []
3.-aamuyosta.png

kolmelta aamuyöstä

(14)  · 

aku ankka

(269)  · 

roope ankka

(26)
11.04.2022 19:16:45
#562623 [+2] Piilota Suosittele

Hyvä kysymys.

Samoin voisi kysyä, että miksi koulut ovat jo pitkään olleet täynnä vasemmistosuuntautuneita kukkahattuja, jotka pyrkivät muovaamaan uutta sukupolvea ja ajatuksia?

Ja joo, en ole kysynyt rekrytoidessa, että oletko lukenut Kalevalaa.

11.04.2022 23:29:17 | 23:29:48
#562686 [+-] Piilota Suosittele

Jos koulujen ainoa tarkoitus olisi tuottaa rekrykelpoisinta mahdollista palkkaorjalaumaa, koulujen pito ja opetussuunnitelman laatiminen olisi ulkoistettu niille yrityksille. Niinhän se tehokkainta olisi, karsisi kaiken heidän kannaltaan ei-olennaisen pois.

Vaan kun se ei onneksi vielä ainakaan ole niiden ainoa tarkoitus.

12.04.2022 20:54:37
#562825 [+-] Piilota Suosittele

>>562755
Jollei tunne historiaa, ei voi ennustaa tulevaa.

Ainakin lähihistoria olisi syytä tuntea. Tiedämme jo saksalaisten tehokkuuden niin sotakoneissa, kusettamisessa ja autoissa (autoissa huijausta myös).

Putinista taas tiedetään vaikka vähän, tarpeeksi jo tämän ennakoidakseen. Odotetaan kiltisti osaamme.

13.04.2022 17:31:03
#562944 [+-] Piilota Suosittele

>>562860
Ne osaa, myyvät taitonsa vaan sille kuka parhaiten maksaa. Arabeille ja toiselta puolelta piilaaksoon. Natsit eivät sellaista maanpetturuutta sallineet.

23.04.2022 17:31:13
#565605 [+-] Piilota Suosittele

>>565562
Eihän ne saaneet edes suOrassa kelluvaa sotalaivaa aikaseksi, saati sitten et se ois edes merikelpoinen.


>>562860
Nykysaksalaiset ei osaa rakentaa laivaa joka kelluu

Ei, ne rakentaa saatana kelluvan terminaalin laivoille. Sitä ne osaa.

24.04.2022 13:35:48
#565762 [+-] Piilota Suosittele

>>565737
No sitähän ne vittu nyt juuri tekee. 30-40 luvuilla oli tekniikka huipussaan ja operaatio paperclip ja venäjän vastaava saivat sieltä paljon teknologiaa pimeänäkölaitteista rakettiteknologiaan jota ilman olisimme käyneet kuussa ehkä kylmän sodan loppuvaiheilla tai ei koskaan, sillä sen jälkeen ei ollut kiinnostusta ja rahaa laittaa kilpailuun.

[ 14 viestiä | ]