Taas mennään juu. 🤦‍♂️ Taas mennään juu.  🤦‍♂️
Aamuja neidille Aamuja neidille
pöntöllä pöntöllä
Japaningondola Japaningondola
abilas abilas
Totuus pihveistä Totuus pihveistä
Tää :D pyrämentti Tää :D pyrämentti
siviilisaatiot siviilisaatiot
Feministien ideologiaa.. Feministien ideologiaa..
Kun mäkkäri tuli suomeen Kun mäkkäri tuli suomeen
poliittisesti korrekti poliittisesti korrekti
Pyllyllä juominen Pyllyllä juominen
Nuhakiellot Suomessa Nuhakiellot Suomessa
Olvi lasipullo twelfari Olvi lasipullo twelfari
Maken mopo Maken mopo
abu muquak abu muquak
Marinin ostetut seuraajat. Marinin ostetut seuraajat.
Bidenin politiikka meksikon lapsiin Bidenin politiikka meksikon lapsiin
taistelevat metsot kollaasi2 taistelevat metsot kollaasi2
karaoke karaoke
Demari toisten taskuilta Demari toisten taskuilta
muonidus muonidus
Snell-man Snell-man
Sain syntymäpäivälahjaksi Sain syntymäpäivälahjaksi
 1 475 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.28 MB, 1 tiedosto, 10.12.2021 01:16:36
[ + 10 - | ]
👑 Katsotuin 10.12.2021.

sähkö autot

[59460] [sahkoautot.png] [1.28 MB] [1080x824] [] []
sahkoautot.png

sähkö auto

 · 

vihreät

(423)  · 

ilmasto hömppä

 · 

akku

(11)
10.12.2021 23:56:17
#527485 [+2] Piilota Suosittele

>>527417
Näistä puhuttiin lukiossa muuten jo 90-luvulla...

... mutta asiaan eli tuohon sähköautoon. Ei ole kyllä vielä valmis ja kunnolla käyttökelpoinen Sateenkaari-Sallin sähkistekniikka erityisesti Suomen leveysasteilla.

Enpä silti erityisesti talviaikaan V8:lla paljoa hihkuisi, kun kulutus on yli tuplat tuoreeseen tavalliseen pienilohkoiseen bensaturboon verrattuna ja MB:n tsiljoonan anturin ja niistä johtuvien ongelmien vuoksi kojetaulussakin on kunnon värisuora.

[ 4 viestiä | ]