macgyver hoitaa homman macgyver hoitaa homman
Kimmo Kimmo
vibraattori vibraattori
panacod panacod
Retrogondola Retrogondola
Drinkkejä Drinkkejä
Antimateria soitteli lauantaina ♥ Antimateria soitteli lauantaina ♥
fucked fucked
Alexis Texas Alexis Texas
Arkiaamun Gondola Arkiaamun Gondola
MC Ano MC Ano
Cooperin testi Cooperin testi
True nudist friends True nudist friends
pojan täyttö pojan täyttö
Päätösgondola Päätösgondola
humalaton helmikuu humalaton helmikuu
forever bathroom forever bathroom
Kun Demari tulee kadulla vastaan Kun Demari tulee kadulla vastaan
100% 100%
Myö ollaanki homoja! ihihihihiii lällälläää! Myö ollaanki homoja! ihihihihiii lällälläää!
verdunissa verdunissa
vesihiihtoa vesihiihtoa
mainos mainos
Luolastomiitti Luolastomiitti
 794 näyttökertaa, 10 viestiä, 1.87 MB, 1 tiedosto, 27.07.2021 11:28:11
[ + 3 | ]

Internet-levykkeet (Jonnet ei muista)

[55422] [Internet-levykkeet.jpg] [1.87 MB] [2272x1704] [] []
Internet-levykkeet.jpg

internet

(76)

disketti

27.07.2021 11:44:30
#484118 [+-] Piilota Suosittele

Ei nyt tarvii kovin jonne olla muistaakseen. Mulla on koneessa vieläkin diskettiasema joka ei ole vaan kiinni. 20v ja alle niin voi tuottaa vaikeuksia ihmetellä miksi esim. tallennuspainike on joskus tuollainen tai miksi Vice Cityssä se on C-kasetti.

27.07.2021 23:07:43
#484253 [+-] Piilota Suosittele

Vanhoja ei-niin-hyviä aikoja, kun modeemit lauloivat ja saatana kurkki diskettiasemasta.

Ämteevee kolme piste fi kautta liittymä, ämteevee kolme piste fi kautta liittymä.... jumalauta, muistan sen rallatuksen vieläkin. Tosin se ei ollut vielä '95 vaan muutaman vuoden myöhemmin.

28.07.2021 06:30:56
#484315 [+-] Piilota Suosittele

>>484253

Löysin koulusta roskiksesta reitittimestä otetun dumpin. Kas. Oli mukana selkokielisenä numero, sekä kirjautumistunnukset koulun ppp-tarjoiluun. Noh. Pitihän niitä käyttää kun kerran sai paperista versiot.

27.05.2022 18:45:38
#573828 [+-] Piilota Suosittele

Juu winsocket trumpet ja peleissä config. sys ja autoexec.bat eri säädöillä ja sit puukkoa keskeytyksiin ja winukan kerneliin (sorry post lähes vuoden vanhaan ketjuun).

[ 10 viestiä | ]