Epic Epic
Different People Different People
Kuningasmuki Kuningasmuki
sienimäinen kasvannainen sienimäinen kasvannainen
höyrypunkkia höyrypunkkia
Vova-sedän jalat Vova-sedän jalat
Heavy Duty Dark Roast Heavy Duty Dark Roast
Kissagifejä Kissagifejä
Alikäytetty kuvakommentti ;__; Alikäytetty kuvakommentti ;__;
äidin pikku puska äidin pikku puska
Oglaf - Sun Tzu Oglaf - Sun Tzu
En ymmärrä mutta postaan En ymmärrä mutta postaan
symetria ebin symetria ebin
Snow Globe Snow Globe
Kakarat Kakarat
TÄTTÄRÄTÄTTÄÄ TÄTTÄRÄTÄTTÄÄ
Kissat koiria gfffögkfhjd Kissat koiria gfffögkfhjd
Tiukkaa tekee Tiukkaa tekee
Vanessa Vanessa
Äänikirja Äänikirja
stubb stubb
Kuvaotokset #16 Kuvaotokset #16
Excellent Excellent
En varmaa paina noin paljoa! Paska vaaka! En varmaa paina noin paljoa! Paska vaaka!
 795 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.46 MB, 1 tiedosto, 08.06.2021 00:49:09
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 08.06.2021.

Totuus taas.

[54351] [20210608_004503.jpg] [0.46 MB] [1920x1920] [] []
20210608_004503.jpg

08.06.2021 02:08:50 | 02:12:19
#470178 [+-] Piilota Suosittele

Mikä tuossa on niin kamalaa, jos oleskeluluvan saanut asunnoton menee jonossa kärkeen?
Yhtälailla menee kantasuomalainen asunnoton samaan kärkeen.

Pieni gallup:

Kumman näistä ottaisit mieluummin naapuriksi?
1. Oleskeluluvan saaneen yksin asuvan mamun
2. kantasuomalaisen asunnottoman
2. Kantasuomalaisen piripään

08.06.2021 04:51:08
#470235 [+-] Piilota Suosittele

2.Kantasuomalainen asunnoton. Osa ainakin osaa arvostaa saamaansa kattoa pään päälle.
Piripäätä en helvetissä, on kokemusta kun samassa rapussa on huumeluukku.
Mistä kulttuurista mamu olisi? Ei somalia tai arabia koska heillä liikaa sosiaalista elämää yöaikaankin (ts.kaverit kylässä ja älämölö alkaa ilta klo18:00 jatkuu aamu klo05:00).
>>470178

08.06.2021 20:51:04 | 20:52:52
#470401 [+-] Piilota Suosittele

Kun asunnot jaetaan ei-läpinäkyvien kriteerien pohjalta "sopivassa järjestyksessä" ja PS ilmoittaa, että jakamisessa tapahtuu jonon ohi jakamista --> Ryntää paikalle selittämään asiaa, että ei ole olemassa jonoa.

Eli niin, jaettiin ei-läpinäkyvien kriteerien pohjalta ja niin sopivasti, kuin vihreät ja sos.demokraatit päättäjät valitsevat. Mutta ei jaettu jonon ohi missään tapauksessa, koska jonoa ei ollut. Mutta asunnottomat oleskeluluvan saaneet menevät silti kärkeen, mutta siis jonoahan ei ole, vaan lauma kriteereitä, joita ei saa kritisoida tai haluta aidosti läpinäkyviksi.

09.06.2021 01:12:33
#470456 [+-] Piilota Suosittele

>>470178 Vähän riippuu ehkä jossain tapauksessa mistä mamu on kotosin, mutta about 90% keisseistä valitsisin asunnottoman kantasuomalaisen, koska omat asunnottomalle pitää hommata kämppä ennenkun edes ruvetaan ajattelemaan kansainvälisenä sossutoimistona olemista.

09.06.2021 17:17:32
#470528 [+-] Piilota Suosittele

>>470178
No ensinäkin, etkös sä ulissu kuin se persujen mainos oli valetta? Toisekseen, miksi oletat että kaikki suomalaiset asunnottomat on piripäitä? Eikös tossa vertailussa vois saman tein laittaa neekerille raiskaaja ja nisti stauksen? Aika paljon meinaan noi neekerit vetää myös kamaa, plus raiskauksissa aivan ehdotonta huippuluokkaa.

09.06.2021 19:19:48
#470554 [+-] Piilota Suosittele

>>470178

Ei mene.

On työssä käyviä kodittomia aika hyvin. Monet maleksivat kevereilla, milloin missänkin. Ilman vakituista paikkaa. Se lasketaan samaksi, että sullahan ON NYT asunto kun maleksit siellä jossakin.

[ 8 viestiä | ]