hk sininen hk sininen
Sokerihumala :3 Sokerihumala :3
kelluva bendele :3 kelluva bendele :3
Helsinki pride Helsinki pride
Heterokysely Heterokysely
Ilmatyyny Ilmatyyny
Palkankorotus Palkankorotus
Smooth Smooth
harmaat harmaat
Lokit laksatiiveilla Lokit laksatiiveilla
CHAZ SpecForce CHAZ SpecForce
et sinä osaa laulaa >:3 et sinä osaa laulaa >:3
I hate muslins!! I hate muslins!!
Shock'n'awe_kuvakom Shock'n'awe_kuvakom
Joku kyseli kauhuleffan perään Joku kyseli kauhuleffan perään
Dildotus Dildotus
HK:n Sininen lenkki loukkaa smurffeja. HK:n Sininen lenkki loukkaa smurffeja.
Lähetystö Lähetystö
ansa ansa
kissa ja hiiri kissa ja hiiri
Varokaa Varokaa
Maistuisiko viini? Maistuisiko viini?
Maiskis Maiskis
Pekonimies Pekonimies
 956 näyttökertaa, 20 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.05.2021 13:07:48
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 22.05.2021.
👑 Katsotuin 22.05.2021.

Oikeistofoorumilla ihannoidaan terrorismia..

[54020] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [640x1331] [] []
tiedosto.jpg

terrorismi

(43)
22.05.2021 13:32:12
#465702 [+-] Piilota Suosittele

Nuo eivät saisi edes ruutia liekinheittimellä syttymään, sitten puhutaan ydinpommista ja lannoiteräjähteistä.

22.05.2021 14:31:59 | 16:07:56
#465719 [+-] Piilota Suosittele

>>465715
"Ja jos vaihtoehdot olisivat turkulainen Vasemmistoliittolainen pedofiili ja porilainen Perussuomalainen ruudinkeksijä, niin kyllä minä äänestäisin ruudinkeksijää."

Ja sinulla ilmeisesti peruspsykoosi joka vaikuttaa siihen, että et ymmärrä miten äänestys Suomessa toimii. Kommenttisi oli niin vajaa, että oli pakko ottaa siitä kopio tähän.

ps. Viistastelusi pienimmästä yhteisestä tekijästäkin meni vituiksi. Yritäppä uusiksi.

22.05.2021 16:04:36
#465728 [+-] Piilota Suosittele

>>465719
Minä olen käsittänyt asian niin, että se ei toimi vaikka kuinka hanakasti äänestäisin. Valaise meitä oi Lamppu-Anteroiseni! Ei vaan, kerro.

22.05.2021 16:38:08
#465747 [+-] Piilota Suosittele

>>465743
Eli: "Äänestys ei toimi vaikka kuinka hanakasti äänestäisin"

Kokeile ensi kerralla äänestyspaikkaa. Ei toimi jos kotona kirjoittaa lapun ja kantaa ulos roskalaatikkoon.

23.05.2021 13:57:27
#466068 [+-] Piilota Suosittele

>>466052
Teit jo itsestäsi idiootin ja selittäminen vain pahentaa tilannetta. Hyvä tekniikka on olla hiljaa, jos ei tunne tai ymmärrä aihetta. Selittely viimeistään paljastaa, että eihän se ymmärrä.

[ 20 viestiä | ]