Ei naurata bendele >:3 Ei naurata bendele >:3
Sairas maailma vol. 2 Sairas maailma vol. 2
Näin saat miehen kyyneliin... Näin saat miehen kyyneliin...
Mr. Rimmer Mr. Rimmer
Suihk! Suihk!
Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen
Mutta minä en ole normaali mies Mutta minä en ole normaali mies
Maksa sano poks Maksa sano poks
Paitoja Paitoja
Ei hevosia Ei hevosia
Jukka Jukka
Sinipuna Sinipuna
suomen todellinen historia suomen todellinen historia
Näin strippaa matti Näin strippaa matti
Setä Setä
Havainnollistava diagrammi Havainnollistava diagrammi
Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella Ruotsissa ei ole katuvaloja taajaman ulkopuolella
Tikku sormessa Tikku sormessa
Chuck Norrisille ei vittuilla Chuck Norrisille ei vittuilla
Naomi ja NASA Naomi ja NASA
Ohitus Ohitus
Syö 1337 muroja ja ole 1337. Syö 1337 muroja ja ole 1337.
Venyttely Venyttely
Pöllitty rekka Nigeriassa Pöllitty rekka Nigeriassa
 795 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 05.02.2021 02:39:36
[ + 6 - | ]

Persut jyrää!

[51527] [20210204_224725.jpg] [0.02 MB] [464x324] [] []
20210204_224725.jpg

perussuomalaiset

(81)  · 

kuntavaalit

(5)
05.02.2021 09:18:30
#435939 [+-] Piilota Suosittele

Suomen maahanmuuton vähentämistä ja velanoton puolittamista ei edelleenkään ajeta missään Taka-Hikiän kunnanvaltuustossa. Mutta hölmöt uskoo ja se riittää persuille.

05.02.2021 13:09:47
#436001 [+-] Piilota Suosittele

>>435947
>>435979
Tuosta kun saataisiin valtakunnallinen >:) Siis ei voi uskoa että ule tällästä lähettää. Kohta joku saa potkut vaikka tulos olisi natsikylästä.

Kaksi pihviä pekonilla ja juomaksi vassareiden kyyneliä, kiitos.

05.02.2021 13:29:32 | 13:29:43
#436023 [+-] Piilota Suosittele

Hmmm.

Tämä sai minut miettimään sitä äänestystä. En kylläkään usko, että edes persut saisivat muutosta asiaan. Suomi on aikalailla tuhon tiellä eikä siitä nousta edes kahdessa kymmenessä vuodessa.

06.02.2021 15:02:57
#436514 [+-] Piilota Suosittele

>>436023
Aina voi ajatella niinkin, että jos Vihreät ja Vasemmisto pääsevät monikulttuuristamaan kuntien kouluja, tuomaan kuntiin yhtä jos toista pakolaiskeskusta ja muutenkin kurjistamaan ihmisten elämää ja yritysten toimeentuloa, niin eikö silloin ole todennäköistä, että tavallisen ihmisen kannalta kunnissa tilanne kurjistuu entisestään ja ollaan pahemmalla tuhon tiellä?

Vaikka ei PS:stä niin pitäisikään tai uskoisi siihen, että se saisi asioita parannettua, niin tuskin huonontaakaan tilannetta voi, päinvastoin kuin moni muu puolue.

06.02.2021 17:55:35
#436548 [+-] Piilota Suosittele

>>436023
>>436133
>>436514
Jos niin sattuis käymään, että persuista tulis hallituspuolue, ne ois jo, niinkuin kuka tahansa, kusessa. Rankkoja päätöksiä pitäisi tehdä, mutta luulisin että heidän johdolla parempia jos tarkasteluaika on 20v.

Kansa inhoaa jokaista hallitusta ja pääministeriä.

07.02.2021 11:29:01
#436861 [+-] Piilota Suosittele

>>436548

Lähinnä vihaan sitä, että suomea paskotaan tarkoituksella. Kaikki vittu omaisuus myyntiin. kaveripiirin hommelit. Muu tässä ei vituta, kuin tämä vitun tavaton korruptio saatana!

Mikään yksittäinen päätös ei vittu hetkauta. Voin tilata ruoatkin ulkomailta jos nostavat niitä vielä.

[ 8 viestiä | ]