Onhan noita joutunna 35 helteilläkin istuttaan saatana. En kuitenkaan ihan sataantuhanteen pääse. 3000-5000 vois olla lähempänä kun lasketaan vain yksi kesä.
olisi ihan tosi hienoa antaa kehitysapua jonnekin, vaikka valtiona. Sitä ei vaan vielä ole kokeiltu, vaan tähän asti on käyty siellä sun täällä ostamassa parempi sädekehä, ja that's it
[
3 viestiä
|
]
⭰
negronet
matujen maa
"Marinin ja EU-uskovaisten 10 eniten toistamaa väärää väite
yrittävät jeccua
Hei hei Suomi. Kiitos hallitus.
EU uuniin
Eu
EU ihana demokratia
Pari juttua päivän aiheesta
Hakkarainen hommissa sahalla (njatsa, ma 27.4.2015)
Sauli Niinistö, EU ei noudata perussopimuksiaan
EU rahastuspelastus
Eurostoliitto
Politiikka tiivistettynä
Hissi käy ylhäällä
nyt kävi näin
Suomi mainos afrikassa
Siinähän se sitten tuli taas
Suomen eurooppa- ja omistajaohjausministeri
JH-a kansanäänestys EU elpymispaketista
mustan kahvi
Politiikka, kirves, maailma
Apinaa koijjataan.. apinaa pumpataan
Näin alfa teuvo teki persujen kortille, kun alkoivat vittuilla