femititsi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD femititsi :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hyppy hyppy
taidolla tai tuurilla taidolla tai tuurilla
Esinahan leikkelijät Esinahan leikkelijät
Perseen haistelija Perseen haistelija
jotai hullua jotai hullua
Iskostus Iskostus
Aasia tyty Aasia tyty
täytetty alkuperäispiirrostyty täytetty alkuperäispiirrostyty
tyyny tyyny
Yläkerran jätkät Yläkerran jätkät
Pay in advance Pay in advance
ovi auki ovi auki
oikea faaraokisu oikea faaraokisu
Mamma tais kokeilla VitaeProta ;) Mamma tais kokeilla VitaeProta ;)
Ruotsalaiset opiskelee ruotsia duolingon avulla hmm Ruotsalaiset opiskelee ruotsia duolingon avulla hmm
Satu the Teinihoro Satu the Teinihoro
ihania ihania
kissalle maistuu kissalle maistuu
Näki asioita. Näki asioita.
Sale on äijä Sale on äijä
vanki vanki
Elämä vuonna 2030 Elämä vuonna 2030
älä räjähde muualle älä räjähde muualle
 852 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.62 MB, 1 tiedosto, 22.08.2020 11:08:05
[ + 6 | ]

Nyt kävi näin

[46787] [tiedosto.jpg] [0.62 MB] [1560x720] [] []
tiedosto.jpg

korona

(299)  · 

plaque

 · 

pandemic

22.08.2020 22:43:27
#377841 [+-] Piilota Suosittele

>>377750
Teknologialtaan

Ei silti kehittyneempi biologialtaan kuin apinakaan.

>>377755
Mikä mä sitten olen?

Sä olet raukkamainen homppeli kuka ei uskalla kirjottaa edes vittu omalla nimimerkillään.

23.08.2020 00:51:22
#377923 [+-] Piilota Suosittele

>>377883
kehittyneempi kulttuuri ja teknologia

Lajina se on kehittynyt täällä tasan yhtä kauan kuin mekin. Ymmärrän pointin, eikä huvita enää saivarrella.

23.08.2020 05:24:47
#378024 [+-] Piilota Suosittele

378011 Nii no hapsi_ tällä tarkoitti ehkä et kärpänen ja ihminen on kehittynyt oikeestaan yhtä kauan. Mut kärpäsillä ne muutokset eivät ole olleet samanlaisia muutoksia kuin ihmisellä.

23.08.2020 14:35:22
#378260 [+-] Piilota Suosittele

>>378024
378034

Luuletko ettei kärpänen ole kehittynyt ja erikoistunut vuosimiljoonissa? Ihminenkin on. Meitä on lintuja, liskoja, idiootteja, ja ihmisiä.

Evoluution suhteen muutama miljoona vuosi ei välttämättä ole paljon pidempi-ikäisillä elukoilla kuten ihminen, ja lähes kaikki lajit ovat kadonneet maan päältä.

Ymmärrän sen, että ihminen on siinä mielessä kehittynein, että meillä on sivilisaatioita ja niiden mahdollistamaa tiedonjakoa joka taas mahdollistaa yhä parempia teknologioita.

Silti, ei ihminen ole sen pidempään mistään kehittynyt kuin mikä tahansa muu luonnollinen eliö.

23.08.2020 16:49:30
#378350 [+-] Piilota Suosittele

378289

Yritän käydä keskustelua, ja jos nyt sanon jotain poikkiteloin, estät minut. Kuinka väärässä olen tämän suhteen?

Mulla ei ole mitään sua vastaan, mutta sulla tuntuu olevan hampaankolossa jotain?

23.08.2020 17:17:29
#378378 [+-] Piilota Suosittele

378371

Ei kuulu tapoihin

Johan sä estit mut vähäks aikaa kun kutsuin sua nimellä R***. En kutsu enää, enkä ymmärrä loukkaantumista.

23.08.2020 18:27:53
#378434 [+-] Piilota Suosittele

378392

Okay, mutta älä ota mitään kovin tosissaan tällä sivustolla. En ole koskaan listannut ketään, ja olen saanut varmaan eniten lokaa koko sivustolla. NN:ssä en ehkä ollut niin mulukku.

[ 16 viestiä | ]