Sartarin tuli (Kuun polku 4/4) Sartarin tuli (Kuun polku 4/4)
Isi isi isi isi isi isi isi Isi isi isi isi isi isi isi
mitäs noituutta tämä sitten on :3 mitäs noituutta tämä sitten on :3
Habs_ vapaalla Habs_ vapaalla
Jullin isänpäivä Jullin isänpäivä
Ihana nainen Ihana nainen
Eka hali Eka hali
No nyt on kätevä No nyt on kätevä
Kissakuva Kissakuva
Vittuilupuhelin Vittuilupuhelin
Kenen profiilikuvasta inspiroitu? Kenen profiilikuvasta inspiroitu?
Ei halvalla ikinä saa täydellistä Ei halvalla ikinä saa täydellistä
Uskomattomia orgioita Uskomattomia orgioita
Honk Bonk Honk Bonk
lunta :3 lunta :3
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Pätmänni ja Pelkonukke Pätmänni ja Pelkonukke
Fin Diesel Fin Diesel
♂ Fukkireta ♂ ♂ Fukkireta ♂
maihinnousukortti jeccu maihinnousukortti jeccu
Paskannan vain tänne Paskannan vain tänne
Parifits Parifits
Raakaruokaa Raakaruokaa
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
 642 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 29.06.2020 21:32:21
[ + 5 | ]

Likka Kivelle ei kelpaa..

[44763] [IMG_20200628_233640.jpg.png] [0.29 MB] [431x581] [] []
IMG_20200628_233640.jpg.png

iilka kivi

29.06.2020 22:31:50
#360885 [+1] Piilota Suosittele

Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin katselemaan sitä meininkii mihin täällä törmää. Ei tulisi, koska se olisi rasistista.

30.06.2020 00:38:47
#360909 [+1] Piilota Suosittele

>>360885
Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin

Luuletko et toi jotain oikeita töitä tekee? Nostaa tukia ja käy jossai sanoo et "persut natsi fasistei ebin :D" ja sit saa vähä lisää kaljaa millä liottaa aivonsa. Sitte toki twitterissä ulisee ihan vitun kaikesta ei huoh vittu.

30.06.2020 05:12:31
#360946 [+1] Piilota Suosittele

>>360909

Uliskoot ihan rauhassa. En kyseisestä herrasta tiedä mitä tekee ja missä koska ei oikeasti edes kiinnosta. Kerroin vain, että voisi tulla mukaan töihin. Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

30.06.2020 18:07:59 | 18:09:09
#361120 [+1] Piilota Suosittele

>>360946
Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

En tiedä onko se koskaan oikeita töitä tehny, mut hieman epäilen ellei oo ollu jossai isin firmas kesäduunis selaa puhelinta. Nykyisiä hommia nyt ei voi kunnon töiksi laskea, enkä siis koomikoita halua mitenkää halventaa ammattina, mutta iikan panostus komiikkaan on tasoa selata puhelimella reddittiä/twitteriä/tumbleria isin työpaikalla ja paskapostata (ja sitte joskus käydä livenä esittämässä paskapostausta kutsuen itseään koomikoksi).

[ 5 viestiä | ]