serkumpi onherkumpi :D serkumpi onherkumpi :D
hitler ja dr phil saria kuva ääni näytelty hitler ja dr phil saria kuva ääni näytelty
Tissejä Tissejä
yeet yeet
vitun kuuma vitun kuuma
haistattelu haistattelu
Arnold Arnold
Crassus, kusipäähomo Crassus, kusipäähomo
Maailman kestävin tanko Maailman kestävin tanko
Snakez - Augment Snakez - Augment
rahtihamesählämi ostoksilla rahtihamesählämi ostoksilla
Kiisselit sisään. Kiisselit sisään.
Pelaaja Pelaaja
Herra Kikkeli runkkaamassa Herra Kikkeli runkkaamassa
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Poika nimeltä Paavo Poika nimeltä Paavo
Vihreä pissa, Sannat ja Suomineito Vihreä pissa, Sannat ja Suomineito
Upi ajoi näyteikkunaan Upi ajoi näyteikkunaan
Mr Bean Mr Bean
börh börh
iso joulu apu iso joulu apu
Pikku keppostelua koulun pihalla Pikku keppostelua koulun pihalla
Ihana nainen Ihana nainen
betoni auto apu betoni auto apu
 646 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 29.06.2020 21:32:21
[ + 5 | ]

Likka Kivelle ei kelpaa..

[44763] [IMG_20200628_233640.jpg.png] [0.29 MB] [431x581] [] []
IMG_20200628_233640.jpg.png

iilka kivi

29.06.2020 22:31:50
#360885 [+1] Piilota Suosittele

Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin katselemaan sitä meininkii mihin täällä törmää. Ei tulisi, koska se olisi rasistista.

30.06.2020 00:38:47
#360909 [+1] Piilota Suosittele

>>360885
Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin

Luuletko et toi jotain oikeita töitä tekee? Nostaa tukia ja käy jossai sanoo et "persut natsi fasistei ebin :D" ja sit saa vähä lisää kaljaa millä liottaa aivonsa. Sitte toki twitterissä ulisee ihan vitun kaikesta ei huoh vittu.

30.06.2020 05:12:31
#360946 [+1] Piilota Suosittele

>>360909

Uliskoot ihan rauhassa. En kyseisestä herrasta tiedä mitä tekee ja missä koska ei oikeasti edes kiinnosta. Kerroin vain, että voisi tulla mukaan töihin. Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

30.06.2020 18:07:59 | 18:09:09
#361120 [+1] Piilota Suosittele

>>360946
Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

En tiedä onko se koskaan oikeita töitä tehny, mut hieman epäilen ellei oo ollu jossai isin firmas kesäduunis selaa puhelinta. Nykyisiä hommia nyt ei voi kunnon töiksi laskea, enkä siis koomikoita halua mitenkää halventaa ammattina, mutta iikan panostus komiikkaan on tasoa selata puhelimella reddittiä/twitteriä/tumbleria isin työpaikalla ja paskapostata (ja sitte joskus käydä livenä esittämässä paskapostausta kutsuen itseään koomikoksi).

[ 5 viestiä | ]