Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Kunno hyvä koriste 14/88 Kunno hyvä koriste 14/88
tiernapojat tiernapojat
hyvää kermaa :3 hyvää kermaa :3
hyvää joulua hyvää joulua
maagi maagi
onneks on 9 elämää onneks on 9 elämää
Heh Heh
luolaston runkkareille luolaston runkkareille
Ahmet ja mehmet Ahmet ja mehmet
hyvää joulua :3 hyvää joulua :3
Aamujuoman vaihto Aamujuoman vaihto
Voi vittu Voi vittu
Kaikki lahjat on mun Kaikki lahjat on mun
Ihana nainen Ihana nainen
Suppomiehen yllätys Suppomiehen yllätys
Kliimaksin lahjoittaja Kliimaksin lahjoittaja
Ryssät Ryssät
hyvää maanantaita hyvää maanantaita
Ponille kyytiä Ponille kyytiä
Jos jonkun mielestä tuo on seksikästä niin tappakoon itsensä Jos jonkun mielestä tuo on seksikästä niin tappakoon itsensä
spoiler spoiler
Koira ja kissa Koira ja kissa
Ryppy joulupukkina Ryppy joulupukkina
 652 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 29.06.2020 21:32:21
[ + 5 | ]

Likka Kivelle ei kelpaa..

[44763] [IMG_20200628_233640.jpg.png] [0.29 MB] [431x581] [] []
IMG_20200628_233640.jpg.png

iilka kivi

29.06.2020 22:31:50
#360885 [+1] Piilota Suosittele

Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin katselemaan sitä meininkii mihin täällä törmää. Ei tulisi, koska se olisi rasistista.

30.06.2020 00:38:47
#360909 [+1] Piilota Suosittele

>>360885
Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin

Luuletko et toi jotain oikeita töitä tekee? Nostaa tukia ja käy jossai sanoo et "persut natsi fasistei ebin :D" ja sit saa vähä lisää kaljaa millä liottaa aivonsa. Sitte toki twitterissä ulisee ihan vitun kaikesta ei huoh vittu.

30.06.2020 05:12:31
#360946 [+1] Piilota Suosittele

>>360909

Uliskoot ihan rauhassa. En kyseisestä herrasta tiedä mitä tekee ja missä koska ei oikeasti edes kiinnosta. Kerroin vain, että voisi tulla mukaan töihin. Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

30.06.2020 18:07:59 | 18:09:09
#361120 [+1] Piilota Suosittele

>>360946
Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

En tiedä onko se koskaan oikeita töitä tehny, mut hieman epäilen ellei oo ollu jossai isin firmas kesäduunis selaa puhelinta. Nykyisiä hommia nyt ei voi kunnon töiksi laskea, enkä siis koomikoita halua mitenkää halventaa ammattina, mutta iikan panostus komiikkaan on tasoa selata puhelimella reddittiä/twitteriä/tumbleria isin työpaikalla ja paskapostata (ja sitte joskus käydä livenä esittämässä paskapostausta kutsuen itseään koomikoksi).

[ 5 viestiä | ]