Iiriksellä on pointti Iiriksellä on pointti
Leipä henkilön tiellä pitää Leipä henkilön tiellä pitää
Apu Loiri Apu Loiri
Ihana nainen Ihana nainen
Muistitteko? Muistitteko?
Tapoin kukon Tapoin kukon
Raaka taistelu Raaka taistelu
Pidä etäisyyttä Pidä etäisyyttä
Hienoa että vitsin tekeminen ja tappaminen laitetaan samaan list Hienoa että vitsin tekeminen ja tappaminen laitetaan samaan list
Veikkaukset pystyyn! Veikkaukset pystyyn!
Tutkimuksesta ei voi leikata.. Tutkimuksesta ei voi leikata..
Nuuskamuikkunen Nuuskamuikkunen
viiru koettelee pesosta viiru koettelee pesosta
Pikku-Muu ja tissit! Pikku-Muu ja tissit!
mitä tästä opimme mitä tästä opimme
ihastus ihastus
Naisten futis 2 Naisten futis 2
Lauantai Tissit Lauantai Tissit
Moottoripyörä Moottoripyörä
Uniikki lumihiutale Uniikki lumihiutale
Poliisi potkii ulos äärioikeistopellet 👌 Poliisi potkii ulos äärioikeistopellet 👌
Ehostettu versio vanhasta Ehostettu versio vanhasta
Ihana nainen Ihana nainen
Hehehe t. Aasi Hehehe t. Aasi
 647 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 29.06.2020 21:32:21
[ + 5 | ]

Likka Kivelle ei kelpaa..

[44763] [IMG_20200628_233640.jpg.png] [0.29 MB] [431x581] [] []
IMG_20200628_233640.jpg.png

iilka kivi

29.06.2020 22:31:50
#360885 [+1] Piilota Suosittele

Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin katselemaan sitä meininkii mihin täällä törmää. Ei tulisi, koska se olisi rasistista.

30.06.2020 00:38:47
#360909 [+1] Piilota Suosittele

>>360885
Ilkka Kivi vois tulla mukaan töihin

Luuletko et toi jotain oikeita töitä tekee? Nostaa tukia ja käy jossai sanoo et "persut natsi fasistei ebin :D" ja sit saa vähä lisää kaljaa millä liottaa aivonsa. Sitte toki twitterissä ulisee ihan vitun kaikesta ei huoh vittu.

30.06.2020 05:12:31
#360946 [+1] Piilota Suosittele

>>360909

Uliskoot ihan rauhassa. En kyseisestä herrasta tiedä mitä tekee ja missä koska ei oikeasti edes kiinnosta. Kerroin vain, että voisi tulla mukaan töihin. Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

30.06.2020 18:07:59 | 18:09:09
#361120 [+1] Piilota Suosittele

>>360946
Mutta taitaa olla niin kuin sanoit. Ei tiedä mitä työ tarkoittaa.

En tiedä onko se koskaan oikeita töitä tehny, mut hieman epäilen ellei oo ollu jossai isin firmas kesäduunis selaa puhelinta. Nykyisiä hommia nyt ei voi kunnon töiksi laskea, enkä siis koomikoita halua mitenkää halventaa ammattina, mutta iikan panostus komiikkaan on tasoa selata puhelimella reddittiä/twitteriä/tumbleria isin työpaikalla ja paskapostata (ja sitte joskus käydä livenä esittämässä paskapostausta kutsuen itseään koomikoksi).

[ 5 viestiä | ]