Ahistus Ahistus
Maailman pelastajat Maailman pelastajat
Spolan Spolan
Totta Totta
Pihviherran taistelu Pihviherran taistelu
kissa,kynä,vitsi kissa,kynä,vitsi
niger niger
reetta ja autoilu reetta ja autoilu
Lepakkomies tunnustaa Lepakkomies tunnustaa
Tissit Tissit
Millenial falcon Millenial falcon
Väärä reikä Väärä reikä
Niin, miksiköhän... Niin, miksiköhän...
jussit jussit
Siemen syöksy Siemen syöksy
porsas porsas
nasset nasset
Miten kauan menee kaukosäätimen vaihdossa Miten kauan menee kaukosäätimen vaihdossa
Lihava nainen Lihava nainen
Sauli ja Dolan Sauli ja Dolan
rikkinäinen koira rikkinäinen koira
Vakoilulaiva Vakoilulaiva
kodin suosituslämpötilat kodin suosituslämpötilat
ehkä adoptioon ehkä adoptioon
 763 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.85 MB, 1 tiedosto, 15.05.2020 16:30:13
[ + 1 - | ]

Palo-automuseo 2011. Suljettu paikka

[43066] [paloau-tomuseo.jpg] [0.85 MB] [1163x884] [] []
paloau-tomuseo.jpg

palo-auto

 · 

museo

(5)  · 

2011

 · 

siirto

 · 

bunkkeri

(8)
15.05.2020 16:38:05
#343086 [+-] Piilota Suosittele

>>343084

Kyllä. Juttelin pälopäälikön kanssa. Suomen johto on tarkoituksella hävittänyt vanhoja historiallisia vermeitä järjestelmällisesti. Autoja oli 40. En kerinnyt tuona aikana kuvaamaan kuin muutamia kun oli pakko tehdä niitä töitäkin mitä varten tuonne mentiin. Aika ajoin nämä lähtee esiintymään kansalaisille. Palopäälikön mukaan jos olisi oltu järkeviä, olisi autoja ollut vähintään 70. Helsingissä kuvattu, maan alla bunkkerissa. Lokaatiota en kerro.

15.05.2020 18:24:41
#343138 [+-] Piilota Suosittele

Lemuntielle puuhasteltiin vanhasta bussitehtaasta toimistorakennus.
Arkkitehdin toimesta tuli pari neukkaria tehtyä ulkonäöltään busseiksi.

[ 7 viestiä | ]