pokemon kortit pokemon kortit
KFC jonotus KFC jonotus
Luolastossakin saatat kokea homojen kiihkeän vastaiskun Luolastossakin saatat kokea homojen kiihkeän vastaiskun
Jotain vituttaa 🤣 Jotain vituttaa 🤣
pohjaanpalo pohjaanpalo
Blackvomit ja Rapunaama ovat juutalaisia homopedareita Blackvomit ja Rapunaama ovat juutalaisia homopedareita
Syren Syren
Juha Raju Juha Raju
pikachu pikachu
Katti katteilee Katti katteilee
hyvää isänpäivää hyvää isänpäivää
Tää on mun vihollisille. Mä nään sut kyllä poika Tää on mun vihollisille. Mä nään sut kyllä poika
Eloapinat 2. Eloapinat 2.
Juutalaiset imee pikkupoikien pippeleitä Juutalaiset imee pikkupoikien pippeleitä
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
potku persauksille potku persauksille
suomalaiset poliisit suomalaiset poliisit
NordStream3 NordStream3
Venäläisen hakkeriryhmän juliste.. Venäläisen hakkeriryhmän juliste..
Fingerpori Fingerpori
Ketä ne juutalaiset on ja miks niitä vihataan? Ketä ne juutalaiset on ja miks niitä vihataan?
natsapuri natsapuri
Näpit irti meidän lapsista Blackvomit LGBT lastenraiskaaja Näpit irti meidän lapsista Blackvomit LGBT lastenraiskaaja
Sau Li Sau Li
 765 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 24.03.2020 17:07:59
[ + 4 | ]

No meme ;__;

[41119] [0.png] [0.59 MB] [836x720] [] []
0.png

kissa

(5204)  · 

smudge

(10)  · 

corona

(79)
25.03.2020 01:22:58
#322087 [+-] Piilota Suosittele

>>322080

Oikeastaan ajattelin ensin kysyä että mitä jos tarvitset yksityisyyttä kotonasi, mutta tiesin itsekin että vastausta siihen ei ole ;3

Kun olet lähdössä:
mäymäymäymäy mihin sä meet, koska tuut takas, mäy mäy mäy


Kun olet poissa:
krooh pyyh :3


Kun tulet takaisin:
MÄY MÄY MÄY! :333 Mikä kesti näin kauan? >:3

25.03.2020 01:26:08 | 01:26:43
#322092 [+-] Piilota Suosittele

>>322087
Oli kyllä kauhea huuto viimeksi kun tulin takaisin. Maailmanpalo ja mäy!
(pari vuorokautta on liikaa ja sitten se pitää korvata leikityksellä ja haleilla) :33

25.03.2020 11:44:07
#322226 [+-] Piilota Suosittele

>>322092

Huh huh, tuohan on kuin kaksi vuotta >:3 Joo voin kuvitella sitä huutokonserttia ja paheksuntaan verhottua ikävää ja hurrhurrkiehkiehnäyksen ja puskemisen määrää :333

"Miten saatoit?!" >:3

25.03.2020 16:17:22 | 16:18:01
#322272 [+-] Piilota Suosittele

>>322226
Surkuisinta oli sitten, että jos edes laittaa kengät jalkaan tai tekee perusaskareita (roskien vienti) niin selän takana on katti huutamassa "et mee mihnään" ;__;
Ei saisi nauraa, mutta nauran silti :333

25.03.2020 16:57:38
#322282 [+-] Piilota Suosittele

>>322272

Naura vain :DDD Voi Vivis <3 Olet jo iso 6-vuotias, kyllä sinun pitäisi hetken pärjätä :3 (Ja olla niin aikuinen että maltat olla syyllistämättä ;3)

BYÄÄÄÄ ;______; >:3

25.03.2020 18:13:57 | 18:14:46
#322308 [+-] Piilota Suosittele

>>322282
Se huumonin sängyssä/tuolissa nukkuminen samalla korvalla valvoen ei ole sama asia ilmeisesti.
Normaali lepo on byllestä ilman kamerusta ;3

25.03.2020 18:49:05 | 18:51:14
#322333 [+-] Piilota Suosittele

>>322319

Tiesinjotuon.jpg ;3

Niin lämmintä, börheää ja hurisevaa :333

("Pitää kääntää kylkeä, alkaa paikat puutua." "Mäy!" "Ok ;___;") >:3

Vieläkö hän muuten harrastelee aluslakanan alle kaivautumista? ;3

25.03.2020 19:24:02
#322346 [+-] Piilota Suosittele

>>322333
Harrastaa, mutta kun nykyään on lämpimämpi talvipeitto (minulla siis) niin se riittää ja hän osaa pyytää että pääsisinkö sen alle? Tietyn kuuloinen mjourjaisua ääni.
"Vai menenkö pakolla?" >:3

25.03.2020 19:30:41
#322352 [+-] Piilota Suosittele

>>322349

Kyllä ne oman lemmikin tavat ja höbsöttelyt tulee tunnetuksi jokaiselle omi...orjalle. Nälkä-mäy on eri kuin ulos-mäy, moro-mäy, leikitä_mua-mäy jne... :3

[ 23 viestiä | ]