taistelija :3 taistelija :3
kumiukko kumiukko
Turvassa Turvassa
Kaverukset Kaverukset
Kurks :3 Kurks :3
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Oletko sinä homo? Oletko sinä homo?
ilkeä suunnitelma on toteutunut ilkeä suunnitelma on toteutunut
miten hullua tämä on.. miten hullua tämä on..
Poravasara Poravasara
Maailman pelastaja Maailman pelastaja
"Jätkä löi oikeesti!" "Jätkä löi oikeesti!"
Eka naurunappula mediani Eka naurunappula mediani
Cosmos siististi cool ja satan :D Cosmos siististi cool ja satan :D
Nyt Tokmannilla kaikki Timot kilohintaan! Nyt Tokmannilla kaikki Timot kilohintaan!
this is my life nouw :3 this is my life nouw :3
Kukkaketo Kukkaketo
Rajat auki... Rajat auki...
Kuvakommentti Kuvakommentti
Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Mansikkaa ja kyläjuhlaa Mansikkaa ja kyläjuhlaa
Interstellar venäjä edition Interstellar venäjä edition
In the Hood In the Hood
Maista katumus Maista katumus
 701 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.03 MB, 3 tiedostoa, 10.07.2019 16:02:54
[ + 3 | ]

Haki oman ruokansa.

[31890] [tiedosto-1.jpg] [1.86 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[31889] [tiedosto-2.jpg] [0.89 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[31888] [tiedosto-3.jpg] [1.28 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

hiiri

(92)  · 

raato

 · 

tassu

(149)
10.07.2019 16:08:35 | 16:09:35
#224448 [+-] Piilota Suosittele

224446


Koko reissun oli kiire tappamaan.
Ei malttanut pysyä sisällä yhtään kun ulkona oli jotain elävää. :3
Saunan alta tuli pari kertaa paskantamaan koppaan. Elikkä sisäsiisti peto.

10.07.2019 16:13:48 | 16:14:40
#224452 [+-] Piilota Suosittele

>>224450
:D Ebin. Frendil oli kisse, tai niitte porukoilla muksuna ja se aina toi välil vähä saalista näytille. :D

Edit: itseasiassa samaa rotua ku sullaki oli 2 tollasta mötköö. En oo kissa pro ni en tiedä minkä rotune.

10.07.2019 16:19:48
#224459 [+-] Piilota Suosittele

>>224452

Joku Torniolainen homo tuo on. Pyrkii sänkyyn viereen joka ilta vaikka kuinka sanoo etten ole kiinnostunut.

Nyt oli ilmeisesti päässyt käymään sillä tavalla, että oli syönyt enemmän kuin napa kestää, joten luonnollisesti city-Mortti toi katteet pöytään. Onneksi en astunut niihin suoliin kun olin menossa kuselle.

:3

10.07.2019 19:28:22
#224546 [+-] Piilota Suosittele

224446


Kun ei tehnyt oikeaa siirtoa shakissa ja sai sakinhivutusta. Vähemmästäki hermo menee. Joku muu saa, koska paska valuu aina alaspäin.

22.08.2019 21:10:25 | 21:13:38
#238794 [+-] Piilota Suosittele

HYVÄ MORTTI! :333

Niin ylpeä itsestään ;3 Kutittelisin tassusta :3

Masukarvatkin ihan börheltyneet savannilla seikkaillessa :3

23.08.2019 21:31:51 | 21:33:32
#239143 [+-] Piilota Suosittele

>>224448

Hui kauhistus! >:3 Olet rohkea kun uskallat nukkua Mortin läsnäollessa ;3

Rotuun liittyen, onko tornionlyhytkarva liian geneeriseltä kuulostava nimi? Tai miten olisi Tornion mau? Eikun siis Tornion mäy :3

[ 12 viestiä | ]