Huutista Huutista
Olkaa hyvät Olkaa hyvät
Hikage Hikage
gondolan harrastuksia gondolan harrastuksia
Huonot bileet Huonot bileet
Itsemurhapommitus Itsemurhapommitus
RAWR valkoinen peto :3 RAWR valkoinen peto :3
Koiran kakka pyörii Koiran kakka pyörii
Aijai Aijai
not amused <:3 not amused <:3
Tumma teema Tumma teema
Kissen rabsutusohjeistus Kissen rabsutusohjeistus
ei mennyt suunnitelmien mukaisesti :3 ei mennyt suunnitelmien mukaisesti :3
Maistoivat äkäistä paprikaa Maistoivat äkäistä paprikaa
Ajokortti Ajokortti
kuningas idea kuningas idea
Nistin patja Nistin patja
hups hups
Zombie kissa Zombie kissa
bwwwwnnngg bwwwwnnngg
sitä vaan datataan koko päivä :3 sitä vaan datataan koko päivä :3
Ipa Ipa
Vai että hameväki armeijaan? Vai että hameväki armeijaan?
Hieno pullo Hieno pullo
 701 näyttökertaa, 12 viestiä, 4.03 MB, 3 tiedostoa, 10.07.2019 16:02:54
[ + 3 | ]

Haki oman ruokansa.

[31890] [tiedosto-1.jpg] [1.86 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[31889] [tiedosto-2.jpg] [0.89 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[31888] [tiedosto-3.jpg] [1.28 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg

kissa

(5204)  · 

vivamort

(152)  · 

hiiri

(92)  · 

raato

 · 

tassu

(149)
10.07.2019 16:08:35 | 16:09:35
#224448 [+-] Piilota Suosittele

224446


Koko reissun oli kiire tappamaan.
Ei malttanut pysyä sisällä yhtään kun ulkona oli jotain elävää. :3
Saunan alta tuli pari kertaa paskantamaan koppaan. Elikkä sisäsiisti peto.

10.07.2019 16:13:48 | 16:14:40
#224452 [+-] Piilota Suosittele

>>224450
:D Ebin. Frendil oli kisse, tai niitte porukoilla muksuna ja se aina toi välil vähä saalista näytille. :D

Edit: itseasiassa samaa rotua ku sullaki oli 2 tollasta mötköö. En oo kissa pro ni en tiedä minkä rotune.

10.07.2019 16:19:48
#224459 [+-] Piilota Suosittele

>>224452

Joku Torniolainen homo tuo on. Pyrkii sänkyyn viereen joka ilta vaikka kuinka sanoo etten ole kiinnostunut.

Nyt oli ilmeisesti päässyt käymään sillä tavalla, että oli syönyt enemmän kuin napa kestää, joten luonnollisesti city-Mortti toi katteet pöytään. Onneksi en astunut niihin suoliin kun olin menossa kuselle.

:3

10.07.2019 19:28:22
#224546 [+-] Piilota Suosittele

224446


Kun ei tehnyt oikeaa siirtoa shakissa ja sai sakinhivutusta. Vähemmästäki hermo menee. Joku muu saa, koska paska valuu aina alaspäin.

22.08.2019 21:10:25 | 21:13:38
#238794 [+-] Piilota Suosittele

HYVÄ MORTTI! :333

Niin ylpeä itsestään ;3 Kutittelisin tassusta :3

Masukarvatkin ihan börheltyneet savannilla seikkaillessa :3

23.08.2019 21:31:51 | 21:33:32
#239143 [+-] Piilota Suosittele

>>224448

Hui kauhistus! >:3 Olet rohkea kun uskallat nukkua Mortin läsnäollessa ;3

Rotuun liittyen, onko tornionlyhytkarva liian geneeriseltä kuulostava nimi? Tai miten olisi Tornion mau? Eikun siis Tornion mäy :3

[ 12 viestiä | ]