:333 :333
Kissojen runoja Kissojen runoja
vittu ben ;_; vittu ben ;_;
Lauta Lauta
SMBC - Cycle of Violence SMBC - Cycle of Violence
Random Random
Kummitus Kummitus
Kello voi olla ihan mitä vain Kello voi olla ihan mitä vain
Saksalaiset Huutikset Saksalaiset Huutikset
Maanantain maukkain media Maanantain maukkain media
Kouluttautukaa Kouluttautukaa
En varmaa paina noin paljoa! Paska vaaka! En varmaa paina noin paljoa! Paska vaaka!
Cat Dealers - Your Body (Remix) Cat Dealers - Your Body (Remix)
Silmä Silmä
Dreadlord apustaja Dreadlord apustaja
Kun yritän reivata Kun yritän reivata
Ruby kollaasi Ruby kollaasi
Foliopukki Foliopukki
Animen vaarat Animen vaarat
jano yllättää jano yllättää
Kynttilöintiä Kynttilöintiä
If Alex Jones Did Voiceover for Doom If Alex Jones Did Voiceover for Doom
Jäkälä-Saruman Jäkälä-Saruman
En ymmärrä mutta postaan En ymmärrä mutta postaan
 793 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 18.03.2019 12:07:08
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 18.03.2019.

Joko se ois Vallen vuosi?

[26445] [169740.jpg] [0.21 MB] [1080x1204] [] []
169740.jpg

valtteri bottas

 · 

bottas

18.03.2019 12:54:18
#172465 [+-] Piilota Suosittele

Toivottavasti. Muuten on samanlainen f1 ura kuin Kovalaiselle. Eli seuraavaksi mennään pikkutalliin ja siel körötellään joku vuos.

18.03.2019 13:14:05
#172468 [+-] Piilota Suosittele

>>172465 Vallella on jo sentäs 4 voittoa. Ja avauskisan perusteella se on vihdoinkin lopettanut sen nöyristelyn. Sitä ei muuten Kovalainen tajunnut tehdä koskaan. Mestaruuksia ei voiteta hymyilemällä.

18.03.2019 13:36:24
#172472 [+-] Piilota Suosittele

>>172468 Totta. Seuraavat kisat sen sit näyttää. Sekin tuli mieleen että olikohan se Hamiltonin auto edes tosiasiassa rikki vai pitikö joku selitys keksiä ku ei kulkenu :D

18.03.2019 19:24:04
#172648 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy toivoa, että pysyy taito, syke ja tuuri samalla tasolla koko kauden.

Nyt oli kyllä koko viikonlopun todella hyvää suorittamista - mutta nopein kierros kisan lopussa johtopaikalla... siinä olisi voinut helposti mennä salamannopeasti from hero to zero. Mutta ei mennyt ja VB77 oli viikonlopun superhero.

Vielä kun Kimi olisi jättänyt Haasit ja Renut taakseen ja ollut sen 2 sijaa parempi, niin puhdasta kultaa olisi ollut viikonlopun tylsä peräkkäinköröttely ilman kunnon ohituksia. Toki sija 8 Alfalla oli 14 karaatin kultaa sekin.

18.03.2019 21:58:31
#172753 [+-] Piilota Suosittele

>>172648 Hitto että pelotti se Valtterin se kommentti 26 pisteestä. :D Pelkäsin jo pahinta ku muistu mieleen viime vuosi, ja se että Albert Park ei anna virheitä anteeksi.

[ 8 viestiä | ]